svētdiena, 2008. gada 30. novembris

qui sont les magistrats?

labrītiņ.
šorīt modos augšā trīsreiz, kamēr pavisam pamodos ap divpadsmitiem. man atkal ir baisa Ziemassvētku noskaņa, nukastasir, tikai pirmā Adventes svētdiena, līdz pašiem svētkiem būs jau cauri.
mamma nopirka vakar to smieklīgo adventes kalendāru, kur katru decembra dienu jātaisa vaļā un jāēd šokolādīte. bērnības atmiņas uznāca. piemēram, kā es toreiz attaisīju visu vienā dienā un katram nokodu pa gabaliņam, es nespēju nociesties. smieklīgi. vai arī kā toreiz man uzdāvināja uz Ziemassvētkiem septiņu rūķīšu šokolādes figūriņas, es tās apēdu, un man pēc tam negribējās šokolādi ilgi, ilgi. jo tās bija tādas, kam nebija tukšs vidus, bet gan šokolādes kluči rūķīšu formā.
starp citu, jūs nekaitina mīļvārdiņi? es, piemēram, nodrebinātos, ja mani nosauktu par rūķīti, par zaķīti, par pelīti vai tamlīdzīgi. varbūt man arī ir problēmas. bet nu tiešām. man patīk tikai šitie visi man mīļo jauko cilvēku lietotie, nekādi dzīvnieku vārdi.
_______________
ir divtūkstošseptītā gada decembris, es dzīvoju pie Sukriem, nesen esmu bijusi uz "Sarunas kaimiņistabās", man ir traki paticis, un šobrīd es komunicēju ar cilvēku, kas pēc laika kļūs man ļoti īpašs. ārā mazliet snieg, daudz skolai jādara, bet Sukrim, protams, vairāk, viņa dusmojas par to, mēs smejamies, tuvojas Ziemassvētki un tā.
ai, kamōn, kāpēc ziemās ir tādi periodi, kad liekas, ka kopš pagājušā gada nav pagājusi ne sekunde?
es katru gadu decembra pēdējā dienā uzrakstu īsu gada apkopojumu. un tad salīdzinu ar pagājušā gada rakstīto, un atbildu uz tiem divim vai cik jautājumiem, ko esmu sev tad uzdevusi. šogad man ir daudz ko teikt, un vispār, šis gads bija vienkārši brīnišķīgs. nu, es nesaku, ka tas jau ir cauri, vienkārši bija sajūta, ka vajadzēja to pateikt.
____________
bet ko jūs gribētu saņemt dāvanā Ziemassvētkos? diespasarg, ne jau no manis, bet tā vispār. kaut ko tādu, kam nav finansiālu ierobežojumu, ko jūs tiešām gribētu un gribētu tieši uz Ziemassvētkiem. m?

6 komentāri:

Anonīms teica...

es par to pagājušā gada modeli arī tūliņ paņemšu un iebliezīšu ko savā peidžā.

un, ko es vēlētos.
es vēlētos būt ļoti, ĻOTI laimīga pastāvīgi.

man patlaban ir ļoti jocīgas izjūtas. tādas nedaudz neaprakstāmas. tāpēc man gribas būt laimīgai.

un, šoreiz es palieku anonīma, bet tu tāpat zini, kas raksta, hoho.

charrlotte teica...

mēs esam līdzīgas, varavīksn!

stikla gunita teica...

no ļoti materiālām lietā gribētu telefonu, kas nebūs. no nemateriālām lietām aizraujošu, brīvu patstāvību un spārnotu garastāvokli uz visu gadu.
tu?

charrlotte teica...

es gribētu no materiālām objektīvu komplektu, statīvu, zibspuldzi, ginteru.

no nemateriālām - prieku, dzirkstīšanu iekšēju, brīvību. un neierobežotības sajūtu.

Slim teica...

piekrītu par mīļvārdiņiem :)

Ziemassvētkos ? apsveikumus no tiem, no kuriem patiešām gaidu... kaut vai divos vārdos =]

charrlotte teica...

citiem vārdiem sakot, prieku, right?