otrdiena, 2008. gada 11. novembris

paskat, cik tev sārta mēle!


sveicināti. šodien es atkal jūtos kaut kā neizskaidrojami. viens prieciņš ir tas, ka katru dienu šī neizskaidrojamība mainās. vispār silti un jauki viss notiek, šodien apine man sacīja, ka j'ai une tres belle robe et que je suis tres bronzee. isn't it weird?
jā, stapr citu, man rīt atkal divi darbi, uz kuriem jāmācās, bet arī to es neplānoju darīt, jo tas ir nevajadzīgi nogurdinoši un laikietilpīgi. toties tgaad plānoju noskatīties filmīti, ko jau sen esmu vēlējusies redzēt - one flew over the cuckoo's nest.
bet visā visumā - tagad es jūtos šitā. (izskatās, ka es te vēl labi neorientējos, tāpēc pametiet aci uz augšu. tā es jūtos. kā tajā bildītē) kā toreiz, kad uzstājos vesela bara igauņu priekšā, dabūju balviņā kaudzi jāņogu, milzīgu šampanieti un cepumus.
bet lūdzu, tie, kas lasa, nu LŪDZU uzrakstiet kaut ko par sevi. kā jūs jūtaties TIEŠI ŠOBRĪD. un es negribu nekādus "labi" vai, diesnedod, "normāli". tā sīkāk. man jūs patīkat un es gribētu jums pieskarties, es jau sacīju reiz.

8 komentāri:

Anonīms teica...

Es īstenībā jūtos nogurusi, un rīt ir vācu valodā kontroldarbs, un es nenieka neatceros, jo viņš bija paredzēts jau pirms nedēļas, un skolotāja nebija skolā veselu nedēļu. So it's kinda fucked up.

charrlotte teica...

bet you'll figure it out.
jo Tu esi gudra un forša un viss ir kā vajag. isn't it?

no late night parties, no drinking tequila.

Anonīms teica...

i hope so, i really do.

Uzdāvini man, lūdzu, vasaru!

charrlotte teica...

ai, es Tev uzdāvināšu visu gadu!!

stikla gunita teica...

čūz, mīļā!
šobrīd jūtos diezgan nogurusi. nostaipīju kaudzes ar nevajadzīgām lapiņām, tad sarijos aukstu un ne pārāk garšīgu saldējumu. un vispār man gribas kaut ko padarīt kopā ar tevi, vai arī ceļo. nu ja tas nesanāk, tad gulēt.

nōōt. man jāiet mācīties.

charrlotte teica...

hei beibī, man arī tevi gribas. nu trakoti.

kādā pikniciņā vai kaut kā līdzīgi, es domāju. un un jā. uztaisam ballīti?

stikla gunita teica...

pikniku jā. ballīti, tikai pēc atpūtas.

n. teica...

tieši šobrīd es esmu gandrīz aptaisījusies no priekiem - vēstule no UK. Dēmit. :>