piektdiena, 2008. gada 21. novembris

bīšķīt dīvāna.

hello, mani dārgie. šodien man nav nekā tāda ko teikt, un tik bezjēdzīgu ierakstu kā pēdējo es vairs neveidošu. fuj, muļķīgi. pēdējā laikā esmu kautkā piefiksējusi, ka cilvēki posto bildes no savām mājām. nu tad es arī. šito pirmo es tikai tāpat - lai visi redz, kāds man skats paveras no istabas loga vakaros. jā, es tiešām dzīvou Latvijas lielākajā un blīvāk apdzīvotākajā liepilsētā. hah.
un te - rekur mana istaba tās gandrīz galējā variantā. šodien atveda dīvāniņu, sienas tādas kailas vēl, bet to es mainīšu. zem saulessardziņa ir mana zaļā alus kaste, bet nav ētiski to visiem rādīt. turklāt saulessargs ir glīts. jā, uz dīvāna iekārtojusies Pluciņa, mans stulbais un tāpēc tik mežonīgi mīlamais kaķīts. tas arī viss. krāvēji nerunāja latviski, tāpeč mēs sazinājāmies žestu valodā. gaidu rītdienas vakaru, Gunit. mm.

5 komentāri:

Anonīms teica...

tev ir tik forššsss paklājs!!!
dīvāns ar super, bet tas paklājss~, nē tepiķis!!
aa, un kaste jau tukša???

charrlotte teica...

ehem.
gandrīz.

bet, ja Tu komentē, nu uzraksti vismaz, kas Tu esi. nulūdzu.

Līv?

stikla gunita teica...

jā, gaidu, gaidu arī.
jābrauc pie tevis tāpat kā tev pie manis. man gan nav tik kardinālu pārmaiņu, tomēr ir. ir jauna veca armijas kaste. tik jānokasa rūsa un jāpārkrāso. un lampa.
un tu esi mīlama.

charrlotte teica...

un es gribu spoguļbumbu, dear.
neaizmirsti man vislaik to atgādināt, lai es tiešām to iegādājos, labi?

stikla gunita teica...

labi. spoguļbumba

spoguļbumba

spoguļbumba

spoguļbumba



spoguļbumba




spoguļbumba




SPOGUĻBUMBA