ceturtdiena, 2008. gada 27. novembris

take the fast lane

"Tik dzīvot kā vēl nekad man tīk"
tagad atkal esmu sasniegusi to brīdi, kad man atkal gribas parunāties ar sevi. un man ir auksti.
šodien skolā nekā īpaša, vienīgi smiekli par to nabaga cilvēku, kas man avon produkciju piedāvā. jā, nejauki, bet ko var darīt, trešdienās es kļūstu mazliet citādāka nekā parasti, jo sešas stundas pavadu blakus Norai. viņa man trakoti patīk, jā, bet viņa nenoliedzami ietekmē. uz stulbībām. kaut vai uz to frankenšteina kalpoņu danci angļvalodas kabinetā.
bet stāsts ir par ko citu.
ārā nav TIK auksti. tad kāpēc es te drebinos? biju skolā, pēc tam vazājos divas stundas pa pilsētu, tad avonā, tad mājās, tad uz filmiņu. (pēc filmiņām ar Zeltmati vienmēr gribas aizstaigāt līdz Gaujai.)
un vispār, pēc vakardienas es atkal esmu sasmaidījusies pavisam traki, kā mani iepriecina tādi patīkami telefona zvani, nu tiešām. tas vispār arī bija viens no vakardienas galīgi neparedzētajiem notikumiem, kas mani piemeklēja. vispirms likumpārkāpums skolā un tad tas.
bet dzīve ir glīta lieta, čabuļi, vai ne?
____________________________
nāciet un dalieties siltumā. manas citrona šķēlītes, kas paredzētas cēliem mērķiem, pat nav izkaltušas uz radiatoriem.

And that's the end and that's the start of it.
That's the whole and that's the part of it.
That's the high and that's the heart of it.
That's the long and that's the short of it.
That's the best and that's the test in it.
That's the doubt, the doubt,The trust in it.
That's the sight and that's the sound of it.
That's the gift and that's the trick in it.
You're the truth not I.
"

4 komentāri:

n. teica...

Es mājās patrenēšos un rīt padancosim vēl. bučas. Tu man arī patīc, jā. :>


bļeģ. man tek. nu tā figņa pāri sejai, kura parasti tek.

charrlotte teica...

noriņā?

saņemies, nav tik traki. tiešām!
paņem, stulbi uzkrāsojies un td, kad figņa būs to izkausējusi, būs smieklīgi.

nu taču.

stikla gunita teica...

pavisam glīta.
ko tu sastrādāji? bija saruna ar madame la directrice?

buc.

charrlotte teica...

nu ne. es Tev taču stāstīju. nekādu sarunu, man bail no viņas. pamatīgi.