piektdiena, 2008. gada 28. novembris

jā, mēs esam

mēs esam tie, kas sabučojas
mēs esam tie, kas smejas par nesmieklīgām lietām.
mēs esam tie, kas sasmaidās, kad k'dam citam pārmet to, ko esam izdarījuši mēs.
mēs esam tie, kas dakšiņas sprauž puķu podos.
mēs esam tie, kas kārto citu cilvēku zobu birstes lielveikalos.
mēs esam tie, kas mīl dzeju.
mēs esam tie, kam interesē vēsture.
mēs esam tie, kas, salūtam ejot gaisā, sauc 'kkkkkkk!"
mēs esam tie, kas piedzeras zem zvaigznēm.
mēs esam tie, kas runā franciski.
mēs esam tie, kas RUNĀ.
mēs esam tie, kas pikniko andrejsalā.
mēs esam tie, kas izrij tukšu māju.
mēs esam tie, kas smejas par "SAAAAIIIMOOON!"
mēs esam tie, kam ir kaķi.
mēs esam tie, kas šmucspainī iemet rīsus.
mēs esam tie, kas nirst ezerā pēc pazaudētiem sīkumiem.
mēs esam tie, kas sazvanās un saka "prieks tevi dzirdēt."
mēs esam tie, kas palūdz alisei no poda izvilkt tāfeles lupatu.
mēs esam tie, kas gatavo altāri slimajai skolotājai.
mēs esam tie, kas muļķojas.
mēs esam tie, kas dejo.
mēs esam tie, kas raksta.
mēs esam tie, kas lēkā vasaras lietū.
mēs esam tie, kas liek atskatīties.
mēs esam tie, kas tic pasakām.
mēs esam tie, kas čiepj auskaru āķīšus.
mēs esam tie, kas mājās atstāj ūdenspīpes tabaku.
mēs esam tie, kas apreibst.
mēs esam tie, kas nešķiras.
mēs esam tie, kas paliek.
mēs esam tie, kam garšo tēja.
mēs esam tie, kam gultas par īsu.
mēs esam tie, kas ieskrūvē zaļas spuldzītes.
mēs esam tie, kas iet uz kaķu izstādēm.
mēs esam tie, kam vienmēr ir sērkociņi.
mēs esam tie, kas ūdenspistolēs ielaiž Daugavas ūdeni.
mēs esam tie, kas raud, skanot "Saule, pērkons, Daugava".
mēs esam tie, kas priecājas satiekoties!
______________
tas ir par mani un jums, mīļie cilvēki. par mani un kādu, par mani un kādu, par mani un Tevi.
JŪS MANI REIBINAT!
pacelsim glāzes par mums.

8 komentāri:

Anonīms teica...

man skan tāda diezgan piemērota dziesma šim te.
ar vārdiem
everything, everything's magic.

vaine?

TU ESI IZCILA!

charrlotte teica...

aij zinu to dziesmu jā.

un Tu pati? neaizmirsti sevi.
kisskiss

stikla gunita teica...

un mēs, pārējie, esam tie, ko tu vieno un kas priecājas būt ar tevi.

charrlotte teica...

"mēs" nozīmē arī Tevi.

stikla gunita teica...

nu jā. tā es sapratu. taču lietoju vārdu mēs kā mēs pārējie, tavi līdz cilvēki, tevi neieskaitot.

n. teica...

"We smoked stupid cigarettes
and drank stupid wine
and that was all we needed to have a good time and it was Fuk, Fun, Fun"

Šarlot, tas ir tik jauki, ka es sajutu to šampanieti ritam savās vēnās.
Bļe. :>

n. teica...

un bļēģ.
Es zināju, ka nevaru to uzrkastīt bez kļūdām. :>
Tur nav neviena fuk. Tur ir tikai Fun.
Bet ja tev patīk, lai tur paliek tas fuk arī.

charrlotte teica...

N., tur ir arī par Tevi.
par to dejošanu. tikai kupri nepieminēju.

jā, atstāj man to fuk, izskatās labi.