svētdiena, 2008. gada 9. novembris

pusspainis topošās marmelādes

šausmas, cik nesakarīgi es šobrīd jūtos. tiešām, tā pavisam neiederīgi un neatbilstoši tam, ko var ieraudzīt ārā. vispār, viss sākās ar to, ka blogošana ir tik vājprātīgi nevajadzīga padarīšana, to laikam aizsākuši cilvēki, kam trūkst iespēju parunāties,bet kas vēlas no sevis dabūt ārā to, kas urda. tātad to var nosaukt par sarunāšanos pašam/-ai ar sevi. un man šobrīd traki gribas parunāties, jo šis vīkends mani iespaidoja kā reti kurš.

piektdienas vakarā satiku Sukri un bijām uz "Pineapple express", tas bija patīkami. nosmējāmies ne tikai par filmu, bet arī apr visapkārt notiekošo, par visu, kas mums ienāca prātā. cik brīnišķīgi, ka ir tādi cilvēki.
sestdienas vakars izvērtās arī negaidīti spontāns, bija plāns iet un baudīt Zeltmates sabiedrību Asalā, kad,man par milzīgu pārsteigumu,uzpeldēja piedāvājums doties uz teātri. tā kā es neesmu nejauka (vismaz TIKnejauka ne), es atteicos, jo no vakar ar Zeltmati es atteiktos varbūt tikai Placebo koncerta dēļ. bet nu jebkurā gadījumā visus notikumus, kas pārsteidzošā ātrumā sekoja viens otram, es neatstāstīšu, jo cilvēkiem no malas tie varētu šķist gluži vienkārši neinteresanti.

mēs attapāmies Laura māsas dzīvoklī un pavadījām tur nakti. man grūti izstāstīt, cik ļoti šis notikumu pavērsiens mani sasildīja un iepriecināja. mūsu "dziras" neveiksmīgie meklējumi, manis un L. došanās otrreiz pie manis uz mājām, jo, PROTAMS, biju aizmirsusi tabaku, ogles un foliju, riču-rača saspringtā spēle, sarunas un vēlreiz sarunas, kuru laikā jau atkal atklājas pārsteidzošas līdzības starp cilvēkiem.. vai es drīkstu sacīt, ka šajā vakarā bija kaut maza kripatiņa no tā, ko citi pārdroši sauc par bohēmu?

vēl kas. skaistums dzeļ par visām sāpēm asāk.
un tikai pamēģiniet pateikt, ka tā nav taisnība.

3 komentāri:

stikla gunita teica...

domāju, ka tā bija bohēma. vēlmazliet savdabīgāka par to ar sensu un baltmaizi. un zini, vajag tomēr izveidot citu vārdu tā vietā.
un ak. cik jauki skanēja tavs glaims par placebo, tomēr, nē, neesmu miljonu cilvēku vērtes vērta.

charrlotte teica...

man Tu esi. punkts.

nu, Placebo ir visvisvislabākais. laiks ar Tevi ir pēc tam.

Slim teica...

varbūt ir taisnība, velnsviņzin =/