ceturtdiena, 2008. gada 13. novembris

slowing down the metronome




jēs, nedēļa itkā cauri. rīt vēl tas efin koncerts skolā, un tad es līdz trešdienai plānoju baudīt tādā mazliet patriotiskā garā. rīt ir sasodītā piektdiena, kad vakarā gribas kaut ko darīt, bet iespējas ir tikai pavisam nelielas, bet nu ko tur.
pēdējā laikā arī viss virzās uz priekšu tā haotiski, piemēram, vakar es patiešām no visas sirds vēlējos izpildīt visus mājasdarbus, nu visus. neizdarīju to, turklāt aizmirsu par vēstures darba eksistenci vispār. man kaut kā sev jāpalīdz, bet es vienkārši nespēju.
es rakstu pa nelielām rindkopiņām, jo man ir nespēja ilgāk pieturēties pie kādas notiektas domas. tāpat, es vēl neesmu pieredzējusi blogotāja, tāpēc man ne vienmēr sanāk visu uzrakstīt tā, kā es to būtu gribējusi sākumā.
vispār šis ir tāds laiks, kad man jau laikam trešo gadu pēc kārtas ir ziemassvētku noskaņa. tieši šajā valsts svētku laikā, nu ir pavisam trakoti. ziniet kā, tagad es pavisam viegli varu iedomāties, kā lēni krīt sniegs, es atrodos doma laukumā kopā ar kādu sasildošu cilvēku, ar kuru kopā nav sarežģīti būt nesamākslotai un tamlīdzīgi. tad vēl es vakar tai laikā kar Marutinja mērījās tai skatei, biju iegājusi pameklēt sev dīvānu. nonācu home4you, sapratu, ka Ziemassvētki tur ir pienākuši kopā ar tropisko noskaņu. [interesanti, kā Ziemassvētkus svin, piemēram Brazīlijā?] bet mana dīvāna tur nebija.

un atkal, šis man ir otro gadu, ir sākusies party season. spoguļbumbas mani aizrauj tikai gada tumšākajā sezonā, tad nu man jāatliek no izdzīvošanas naudas kāds bišķītis un jāiegādājas viena no tām. ziemā vispār ir tik daudz laika pārdomām. visa tā tumsa, kas iedvesmo uz jaunu ideju rašanos un nomāc vēlmi ēst.

jā, liekas, ka man atkal ir problēmas. no ēstgribas ne smakas. bet ko nu tur.

vēl kas. es biju pie māsas. visi man apkārtējie sajūsminās par to, ka man tāda ir un nosodoši mani vēro, kad es saku, ka VESELUS DIVUS MĒNEŠUS neesmu viņu vēl redzējusi. tā, lovlies, es tur biju. viņa ir jauka un tamlīdzīgi, bet mani vairāk uztrauc fakts, ka es nespēju sajūsmināties par bērniem. man laikam vajadzētu to spēt, bet nu mani kaut kā nesaista tas, ka ooooh, viņa spēj noturēt galvu, aahhhh, viņa sāk velties uz vēdera un OOOHHHHH, viņai sāk kļūt tumšākas acis.

nē, protams, mani tas viss interesē, bet es nespēju sajūsmināties.

šodien ar Marutinju ierunājāmies par to. un atkal pieskārāmies emocij/jūtu/izpausmju tēmai. dažreiz ir kas tāds, ko es nespēju izsacīt, ir lietas, kas ir manā prātā un vēlas izskanēt, bet skaņas orgāni to kaut kā nepilda.

bet nu labi, tagad, kad esmu bišķīt izkratījusi sirdi,došos ārā. vai arī rakstīt to nelaimīgo eseju.

priekā.

____

4723985
I've got to breathe to stay alive
and 142978
feels like I'm gonna suffocate
14-16-22
this skin that turns to blister blue


9 komentāri:

stikla gunita teica...

ja tu neēdīsi es tev stūķēšu mutē viskautko derīgu.
un mums beidzot jāaiziet uz depo un studentu klubu.

charrlotte teica...

diezin kā Tev tas izdosies.

mums jāiet, jā.
bet asalā 22.11 kārdinošs vakars. kā ar to?

stikla gunita teica...

hahaa. gan jau izdomāšu. man ja tagad ir tehnika padomā. zini kā kaķiem dod pretīgas zieķu zāles?

patālu. atgādināsi vēlāk?

charrlotte teica...

atgādināšu. noteikti.

nezinu gan. bet es labprāt to redzētu un nosmietos gandrīz līdz nāvei.

n. teica...

"Es gribu tikai vienu, tikai zemenes ar pienu, kadtru dienu. YEAh."

Ir tāda latviešu dziesma.
Izklausās labi.
Cerēju ar to Tev rosināt ēstgribu.

Tu bij' arī pirmais pantiņš:
"Es iestādīju kāju, kaut kur ap tavu māju, dziļā bedrē."
/ķiķina kā sestklasniece/

charrlotte teica...

nor, es nespēju ēst, es smejos.

vai tad tikai sestklasnieces ķiķina? dievadēļ, nezaimo!!!!!

n. teica...

Fak jū. ne tač.
Gluži vinekārši, sestklasnieces mēdz to darīt visai īpatneji.
Nu tā nu.

charrlotte teica...

zinu gan.
davai, vienu dienu darīsim tā?

man tagad tā nāk smiekli, es laikam kaut ko ne tādu iedzēru. tikai es nezinu, ko.

n. teica...

Heljē! Darīsim tā.
gigidī gigidī gigidī
ou jē.