sestdiena, 2009. gada 14. marts

zexy?

paskat, šodien jau otrais ieraksts. iemesls - šodien uzskrēju virsū apgalvojumam, ka

smoking = NOT zexy!!!

oh, puh-lease. visi mani iekārojamākie vīrieši smēķē. un viņiem piestāv. tātad ir zexy. paskatieties.

vispirms jau džonijs. kopš 12 gadu vecuma




un tad gaspārs. viņš ir šausmīgi pievilcīgs, un - no way - arī smēķē. tieši tā.





arī robs, jā, visas pasaules jaunā mīlestība. un cik viņš ir glīts.. es ar viņu, iespējams, drīz precēšos. aha.




ja kādam VĒL ir kaut kas pretī bilstams, tad paskatieties uz šo. the pure perfection, loves. the sex. visvisvis.. akk.








un varat man mēģināt iebilst, bet nenoliedziet, ka šajās bildēs smoking IS zexy.

7 komentāri:

Anonims teica...

Kā man patīk bildes, kur smēķē. Pati to nedaru, bet es tādas labprāt uzņemtu, ja būtu nepieciešams. Tās ir burvīgas.

charrlotte teica...

tās ir burvīgas.
tas ir burvīgi. ai.

n. teica...

http://krabjsalaats.blogspot.com/2009/03/re-ch-zexy.html

Jā!

stikla gunita teica...

robs?? tas, kas eduards un sedriks??
un molko tomēr ir sieviete. tāpat kā tu mikijs.

charrlotte teica...

jājā, tas pats, robs.
tikai man viņš patīk kā robs, nevis kā edvards vai kā sedriks.

un Molko ir.. pure perfection. un ladyboy. jāāāāa

Marta teica...

hmm..
var jau būt, ka pīpēt = zexy..
bet es laikam tomēr izvēlētos tādu, kurš nesmird pēc tikko aizdegtas cigaretes!

but thats just me!

charrlotte teica...

hej, beibe, nekas taču Tev netiek pārmests.

jā, smaka ir slikta lieta, bet paskat, kā ziskatās.. to var pieciest.