pirmdiena, 2009. gada 2. marts

dance macabre ir kaut kas izcils.

ziniet,es gribu parunāt par nopietnām lietām.
es gribu parunāt par saldējumu debesīs, par vīriešiem uzvalkos un rozā kaklasaitēs, par radošo darbu konkursiem, par saldumiem, par neie- un ne SAderību, par dzejoļiem.

parunājiet ar mani par nilu saksu, parunājiet ar mani par iespaidiem. par aprakstītām papīra skrandiņām, apr melnām tintes pildspalvām, par vakariem siltu roku sabiedrībā un siltas sabiedrības sabiedrībā. parunājiet, lūdzu, ar mani par smēķēšanas katīgumu un saņemšanos, parunājiet par iedvesmu.

izrunāsim visu par naktīm kāpās un kritieniem no koka trepēm jūrā, par pasaku mājām, par vilnas zeķēm un smiekliem mežā, un par garāmgājēju smieklīgi nosodošanjiem skatieniem, izrunāsimies par kapiem, par beņķīšiem parkos, pie upes, kanālmalā, par andrejsalu, par piedzeršanos un lēto šampanieti.

pārrunāsim puteni un pirmos soļus, pārrunāsim sērkociņus, reibumu un gaismiņas, pārrunāsim varavīkšņainus griezienus un pārrunāsim plikas kājas ziemassvētku ballē.

parunāsimies, lūdzu lūdzu, par melleņu naktīm, dienām, spaiņiem, suņiem, meža smaržu, par labdien un par vaiveikalsiruztopusi. parunāsimies par čaka ielu un dzirkstelēm, parunāsim par Austru Skujiņu un Rūdolfu Blaumani, parunāsim par kāpnēm, par sēdēšanu un par satikšanu.
------

esmu kaut kā sapratusi, ka pēc tādiem iespaidiem man kaut kādi šitādi teksti nāk ārā. tas tā visnotaļ dīvaini man liekas, bet ko darīt?

vismaz mutuļi beidzot ir cauri, es gan nezinu, kas pie tā vainīgs, tikai šoreiz nutadjaulīdznākamajaireizeisazvanamiessatiekamies man bija krietni vienaldzīgāks nekā pirms tam. un vispār - viss tik un tā ir forši!!

ceru, ka jums arī. is it?

4 komentāri:

stikla gunita teica...

es tevi gribētu satikt. dzīvoklī savā. varbūt arī tavā, ja tu vēlētos. un mēs dzertu tējas, ķiķinātu un smērētos ar krāsām.


nez kāpēc man ir tāds
"es auklētu
tavu dēlu
un dziedātu dziesmu
par divpadsmit laupītājiem

ja tu būtu
mani gaidījis, Pēr Gint" noskaņojums. nesaprotu kādēļ man būtu jāmācās.

charrlotte teica...

ārprāts, jau pirmias marts šodien.

man noskaņojums nav gluži tāds, bet mācīšanās jēgu es arī neizprotu, nu nemaz.

jauka Tu esi, vienkārši āāāā.

stikla gunita teica...

zini, es novilku lauru marling. ir labi. man šovakar skanēs tāds sieviešu vakars.

charrlotte teica...

apsveicu, dārgā, viņa ir tik ļoti šarlotes mūzika, ka spilgtākas droši vien ir tikai placebo radītās izsjūtas.