pirmdiena, 2009. gada 23. marts

pļī.

čau, dārgie.
šī bija īpaša diena. tāda vājprātā smieklīga un tāda, ko caurstrāvo prieciņš par gaidāmo.. gaidāmo visu, ko protams apvieno sajūsma par YOU KNOW WHERE.
šodien skolā sportā bija pīpī tests, nu ziniet, tas tur drausmonis, kad ir pīī un tad jāskrien līdz zāles otram galam, kur mūs atkal sagaida pīī un tā līdz nāvei, vai, pareizāk, desmit minūtēm.
zīmīga saruna

N.aa, man vajag čurāt!
M. nuja, Nor, aizej pačurā gan, lai tiešām neiznāk PĪ PĪ.


tālāk. literatūras stundā pār mani nāca askaidrība, ka mana jaunā skaņa ir nevis NĀRN, bet gan PĻĪ. tik šausmīgi burvīgu neko es sen nebiju dzirdējusi.
un, tā kā mums pēc stundām gribējās pastaigāties, un gaisā mazliet jūt pavasari, UN Marutai ir pēdējā diena, ko viņa pavada kopā ar savu no Jāņa aizlienēto trolejbusa kartiņu, mēs devāmies rīgas rajončiku pētījumos. pagājšceturtdien, pirms zpd prezentācijas rajonā, mēs devāmies ar 25. trolejbusu uz iļģuciemu. tas bija patīkams piedzīvojums, bet šoreiz mēs nolēmām iesēsties vienalga kādā tramvajā un maukt, kur tas brauc. līdz galapunktam.
jau atkal mums radās izdevība pārliecināties, ka Rīgas centrs un nomales ir nenormāli atšķirīgas viena no otras, un liekas, ka mēs atrodamies citā valstī, ja salīdzina centru ar, piemēram, imantu.
nu jā, mēs, tātad, iesēdāmies 2. laikam tramvajā un braucām līdz galapunktam. tramvajs gāja pat paralēli vilciena sliedēm, gluži tām blakus, man aiz muguras sēdēja foršs bomžu cilvēks, kā Maruta izsacījās, un vispār, mēs nonācām Tapešu ielā. pēc šausminoša gājiena cauri blokmāju rajonam, kurā sastapām ļoti daudzus kaķus UN vienu īpašu gadījumu, kurš, pakāpies uz tādas kā trepītes, klauvēja pie pirmā stāva loga, godavārds, izspļauts Begemots no 'Meistara un Mrgaritas', mēs nonācām pie Rimčika (pazīstams arī kā pārtikas lielveikals RIMI, kas citādi tajā rajončikā nevar tikt saukts kā vien par Rimčiku). kad no turienes pēc kārtējās lētās iepirkšanās iznācām, konstatējām, ka esam trakoti apčakarētas - atradāmies tieši tajā paša vietā kur ceturtdien, pie naktskluba BIG APPLE!
nu, neko darīt, devāmies atpakaļ uz centru, kur mūs izmeta no 3. trolejbusa, iekāpām 15ajā un devāmies maskačkas pētījumos. skaisti, pavisam cita pasaule, atmosfēra kardināli atšķirīga un tā.
uz Rušānu ielas mēs sastapām sievieti, precīzāk viņu raksturotu vārds "tante", kas bija ietuntulējusies milzīgā mētelī un ar šalli ap galvu. viņa stūma bērnu ratiņus, kuros, kā mēs pēc sasmiešanās klusas ieraudzījām, bija ar aizkaru pārsegts televizors. un tad, kad mēs bijām mazliet no viņas attālinājušās, mums lika atskatīties ņaudiens, kas nepārprotami nāca no televizora. patiešām dīvaini.

bet jā, tad mēs nogājām pie Daugavas, drebinoties izgājām cauri ieliņai, kur uz sienām bija rakstīts SKINHAED (tieši tā, ar kļūdu. neivs skinhead, bet tieši skinhaed), redzējām vairāk kā divdesmit gulbjus. pēc Marutas "brauksim mājās, šarlot, brauksim tur, kur mēs piederam!" mē sarī devāmie smājup.

priekā, čabuļi, es apzinos, ka ieraksts ir pārāk garš.
toties man uz galda ir sniegpulkstenītes. es tās nozagu kaimiņu puķu dobē.

4 komentāri:

Mint teica...

pēdējā rindkopa man visvairāk patīk. laikam tā nelielā anarhija turpina vilināt.

charrlotte teica...

pavisam pēdējā par sniegpulkstenītēm vai pēdējā par skinhaed? hihi

Unknown teica...

es galigi nezinu vai tie komentāri,kuri tiek izteikti jau pēc konkrētā bloga ierakstīšanas aktualitātes beigām, tev ir redzami, nu drīzāk, pamanāmi, nepārlasot vēlreiz visus ierakstus, jo es esmu pavisam nepieredzējusi šajā jomā, ar savu pavisam nederīgo un nožēlojamo blogu.
Lai nu kā, šobrīd ir supervēls, bet jau ierasts laiks, kad es vēl neguļu, un tā vietā, lai lasītu Ionesco grāmatu, nolēmu pārlasīt Tavu blogu.
Par šo konkrēto ierakstu smējos tā, ka dūrē jākož un atcerējos cik jauki bija ceļināties, jo ceļoties ir ar pavisam citu nozīmi, apkārt pa Rīgas banlieu. To mums vajadzēs atkārtot.
Un plāni jau aprīļa otrajai pusei ir pietiekami grandiozi.
Bet redz, rīt, nu jau šodien, Tu dodies uz Londonu, un iespējams pie interneta netiksi, bet es Tev ļoti gribēju novēlēt laimīgu ceļu, un lai tur, kur ir tava trufuckinglove Tev labi veicās un lai viņa Tevi gaida atplestām rokām [un kājām]. Lai Jums ar Zani ir pavisam jautri, bet pavisam savādāk nekā mums toreiz, jo tradīcijas jaukt kopā nevajag. Nu lūk, tā es Tev būtu sūtījusi labās domas pirms iemigšanas, jo tā man tāda raganiskā tradīcija, bet šodien gulēt neiešu, jo man būs nakts ar Rhinoceros. Fuck him. Bet Tu tik neaizmirsti, ka uz visiem jautājumiem jāatbild ar Yeah!! Jāskaita sex hair un jāatzīmē inky day un jādomā par perdeļiem. Nu ja ne skaļi, tad vismaz klusiņām.
Es, man liekas, pārvēršos par grafomāni.
See you in 8 days
Bisous

charrlotte teica...

ai, marutinj, marutinj.
tik lieliski, paldies, šis laikam ir viens no Taviem pirmajiem mana bloga komentāriem, turklāt vēl tik jauks un patīkams.

protams, ka Londona mani gaidīs ar atplestām rokām un kājām. viņa tā vienmēr dara. tradīcijas nejauksim, jo sex hair meklējumi ar tevi nav ne ar ko salīdzināmi.

un šie bija tie fantastiski lieliskie pēdējo skolas brīžu laiki. kad mēs smējāmies par noriņu, kad mēs ceļinājāmies. ai.

kā es nevaru tevi sagaidīt šeit.

p.s. vakar gulēju ar satversmi zem spilvena, gluži kā tu pavadīji nakti ar rhinoceros. jes.