trešdiena, 2009. gada 4. marts

may cause drowsiness

labdien, cienījamie un miļie.
šodien es esmu priecīga. vispār konstatēju, ka dzīve manā izpratnē sastāv no gaidīšanas periodiem starp notikumiem. piemēram, man pēc divām nedēļām plānots tasuntas, tāpēc ir forši tagad. vēl pēc tam būs tas, un tad es priecājos par to nākamo.
Marutinja vakar vai kad izteicās, ka viss paiet, arī sliktais un galīgi neforšais, un to viņa attiecināja uz zēpēdē prezentāčiju. piemēram, vakar es sapņoju par to brīdi, kā būs, kad pabeigšu prezentēt. paskat, tas ir jau klāt, un sajūtas nav nekādas. nekāda atvieglojuma, nekādas laimes - rien. vienīgais patīkamais - šovakar nav jādara nekas. matemātika neskaitās. lai gan, vakar un vispār LŠD laikā es jau arī neko diži nedarīju, bet šovakar neko nedarīt ir pieņemami un pilnīgi legāli, ja mēs vērā liekam skolas likumus par darba ieguldīšanu zinātniskajā procesā.
šodien es jau paspēju smuki izdarīt divus sevis priecēšanas darbus, ko jau sen gribēju izdarīt, bet LŠD mani tā nomāca, ka es nevarēju saņemties. tad nu tā - es apšņikāju sev matus. nē, tie nav manāmi īsāki, toties gali tiem vairs nav tik neveselīgi kā pirms tam. un vēl - es pagatavoju oranžos auskarus.
Gunita ir tik lieliska, un to padara burvīgāku arī apziņa, ka galu galā esam atšķirīgas. ne tik ļoti atšķirīgas kā, piemēram, ar Sukri vai Marutu, bet tomēr. dzīvē jātver viss, ko vien iespējams notvert, un satuvināšanās ar atšķirīgiem cilvēkiem paver TĀDU atklājumu klāstu.
man laikam jāatvainojas par starpgadījumu ar pildspalvu šodien BizEkoPam stundā. tas man lika aizdomāties par to, ka katram taču ir tādas lietas, ko negribas citiem dot pat ne aptaustīt. bet tāpēc tās jātur drošā vietā, nevis tur, kur citi var ar tām ķēpāties.
man, piemēram, tādām lietām ir vesela atvilktne. un vesels nodalījums prātā, vesels plaukts.
----
un es prezentācijā pateicu AUSTRA DZEJIŅA, nolādēts!
kā gusītis smējās..bet vispār, labi, ak es nepateicu "Skujas analīze" uzreiz pēc tam.

7 komentāri:

stikla gunita teica...

man gan ir atvieglojums. sākumā gan bija kā pēc cigaretes, rokas trīcēja un auksts drebulis kratīja.
ai šarlot. pati tu tāda. es no tevis mācos lieliskumu.

tas tik ir smieklīgi. skujas analīze. vispār tagad tāds smiekliņš par visu.

charrlotte teica...

skujas analīze gan bija gusīša ideja, bet tas lieliski piederas pie austras dzejiņas. fuj, kāds kauns.

smiekliņoties ir labi. jārīko smiekliņu sacensības.

stikla gunita teica...

nez vai tā mākslīgi būs labi. bet ar tevi jau droši vien būs.

charrlotte teica...

mēs varam ņemt palīgā vīnogas. kura vairāk sabāzīs mutē, nesakožot.

Mint teica...

un kā izgāja Lšd? Veiksmīgi noprezentēji, ja neņem vērā Austru Dzejiņu?

charrlotte teica...

paldies par interesi, Mētr(ū).
hihi, izgāja tīri normāli, uz rajonu jāiet.

Mint teica...

oo, man prieks. Veiksmi tālāk! (: