svētdiena, 2009. gada 29. marts

tick tick tick tick tick tick tick away

sveicināti, mani pieticīgie lasītāji.
esmu mājās pēc piektdienas improvizētā žetonvakara UN izrādes. vakar visu dienu nogulšņāju, tas man lika justies tā, it kā diena būtu totāli pazudusi.
enīvei, nu, nospēlējām mēs tīri jauki, visšausmīgākais bija manu izjūtu burbulis, kādu es pārdzīvoju, kad uzzināju, ka uz izrādi ieradīsies arī Jānis Zelmenis, mans bijušais priekšnieks. ou.
nē, bet nekas, viss forši, nokaķojāmies, es ne reizes neuzkāpu uz sava kurmīša tērpa bikšu starām, kas plivinās uz visām četrām debespusēm, mums aplaudēja, viss bija kā nākas. tad nesāmies uz Brūveriem, kur mūs jau gaidīja visi, kas bija ieradušies laicīgi žetonoties.
tas viss pasākums kopā nemaz neizvērtās tāds, kāds man sākumā likās, ka izvērtīsies. ar tiem sen nesatiktajiem cilvēkiem, kas tur bija pilnīgi bez jebkāda loģiska izskaidrojuma, parunājos un sapratu, ka visa pasaule mainās un vispār viss notiek ātri. jā.
bet galvenais, ka visi tur bija priecīgi, un daži pat bija neaprakstāmi laimīgi. nē, man tiešām patika, jā.

un beidzot gaisā smaržo pēc pavasara tā pamatīgi. protams, ar novēlošanos, bet smaržo. tādam aromātam vajadzēja būt jau pirms kāda laika, kad sākās marts. bet nu neko. tātad, pagājušajā pavasarī viss bija tāpat kā šogad, vismaz izjūtu ziņā. viss ir tik pelēks, un tomēr ir sniegpulkstenītes, un tomēr ir kaut kas, ko gaidīt ar patīkamu zosādu.

5 komentāri:

Anonims teica...

Es piektdien biju uz īstu žetonu vakaru tomēr.

Un par pavasari. Ziņās teica, ka tagad tas pienācis vēlāk, bet ziema ātrak. Līdz ar to var secināt, kas varētu būt pēc 10 gadiem, piemēram.

stikla gunita teica...

š. tā bija lielizmēra ballīte nevis žetons.

charrlotte teica...

es jau kopš vienpadsmit gadu vecuma baidos, ka beigās mūs piemeklēs nevis karstums, bet gan otrais leduslaikmets. skumji ļoti.

Gunit, es zinu, bet man to tiešām patīk dēvēt par žetonu. tiešām.

Ilva Bērza teica...

Jā, bet ņemiet vērā to, ka kādreiz tikai aprīļa sākumā upēs sāka iet ledi. Bez tam - jo aukstāka un sniegaināka ziema, jo karstāka vasara... Pagājušogad vispār ziemas nebija un vasaras ne tik... Maybe šogad var cerēt uz ko labāku, ņemot vēra, ka kaut kas līdzīgs ziemai bija. :)

charrlotte teica...

nu nemuldi, ka vasaras nebija! vienu brīdi bija tāds karstums, ka nu tikai. un ziema šogad necik kāda arī nebija.
bet jā, vismaz gaiss smaržo.