pirmdiena, 2009. gada 16. marts

mikroskiposks

labvakar. šodien atkal man ir grēcīgi labs noskaņojums, jo visu, ko es daru, kā gaisma-tuneļa-galā apspīd brauciens uz YOU KNOW WHERE. un tad, ja kaut kas nepatīkams un negribēts jādara, tad es saņemu galvu rokās, paraugos augšup uz Sukri (viņas bilde man ir virs vietas, kur es pašlaik sēžu) un atgriežos domās apr labāko pilsētu pasaulē. par to, kā čemodāna riteņi kratoties šļūc pār ielu tīkamo bruģi, par visiem "look left" un "look right" uzrakstiem, par telefonbūdiņām, par durvju rokturiem durvju centrā, par, actually, visu. un šoreiz mani saskumdināja (jā, tiešām saskumdināja. mazliet, bet tomēr) uzzinātais par Marutas veicamo, tā sacīt, darbiņu.
es vispār bieži esmu sākusi lietot vārdu "sacīt", nez ko tas varētu nozīmēt.

un piektdienas vakarā mēs bijām uz dīpou septiņgadu paŗtiju,e s jau minēju, bet Gunita teica, ka es esot redzama divās bildēs. muļķības. neemsu nevienā, lai gan šajā bildē apakšējā labaja stūrī ir cilvēks, kas ekstremāli līdzīgs piedzērušai Šarlotei.
Šarlote nebija piedzērusies, turklāt, Šarlotei vislaik (nu, varbūt vienīgi tualetes kabīnē ne) bija blakus Gunita. un šeit Gunitas nav.



jā, bet ziniet, apsēstība tomēr ir klāt. ar skaistiem vīriešiem un interneta izložņāšanu. un vispār, es laikam paŗāk daudz par to domāju un runāju, tāpēc paklusēšu.

un sestdien pa dienu izrīkojos draņķīgi. fū, kauns.

8 komentāri:

stikla gunita teica...

vot. es tiešām ilgi pētīju tās bildes un domāju esi vai neesi tā tu. jo, ja esi, tad plāniņā bildēs izskatīties traki smuki nav iznācis. bet zini, es domāju, ka viņi nevienu bildi ar mums neielika, jo mēs vienkārši izskatītos pārāk labi uz pārējo fona.

charrlotte teica...

o, pareizā attieksme.
nē, nu es tā neesmu, jo pēc tam bildēs vēl redzēju citas bildes ar to meiteni, viņa nebija nemaz man līdzīga, tikai sejas augšpuse.

nākamreiz jāiekļūst daudzās bildēs. lai visi prāto, kas tās par burvīgām meitenēm

stikla gunita teica...

nu nē, kā jau teicu, esam pārāk foršas, lai liktu bildēs. sevišķi tādās http://foto.delfi.lv/album/17307/

charrlotte teica...

ōu, Tu esi jaukumjauka, ka meklē un atrodi

Mint teica...

mm, es pat tās bildes apskatīju.
smuki vīrieši - mana pirmā asociācija ir Džonijs Deps, un es par viņu šovakar rakstu jau otro reizi. ;D

Anglija? Kad Tu brauksi?

Un par to sacīt. Šoreiz mana asociācija ir: "Kā sacīt jāsaka" no Mērnieklaikiem. ^^

charrlotte teica...

āha, Mētr, Anglija, precīzāk, Londona.
3. aprīlis. es vienkārši sasmaidos katrreiz, kad iedomājos.

vīrieši, jā. džonijs. gaspārs. molko. robs. yummy.

Mint teica...

kāda pasākuma ietvaros? tāpat?
forši - man prieks par Tevi! (:

charrlotte teica...

aha, vienkārši tāpat. nu nē, īstenībā priecāšanās pasākuma ietvaros. zinkā, vajag taču savu laimīti.