svētdiena, 2009. gada 8. marts

mati tev ir kā atsevišķs orgāns, it kā es paņemtu ausi un, es nezinu, iztīrītu ar to otru ausi.

labrīt. ir gandrīz divpadsmit, un es jau esmu paspējusi izdarīt diezgan daudz, ja tā padomā. parasti es ap šo laiku tikai ceļos. tā kā esmu pirmoreiz mūžā uz sejas uzsmērējusi burkānu sulu un izskatos pēc mērkaķa, kā arny izteicās, tad nolēmu piesēsties un maskas iedarbības laikā te ietypot kaut ko. lūk tā, dārgie.

piektdien mēs aizgājām uz spāņvalodu (!) un smējāmies, bet, protams, viena par otru, nevis par Emanuelu. tad vakarā Marutinja ieradās pie manis Francijas augstskolu meklēšanas nolūkā un palika pa nakti, jo venkārši "negribējās iet mājās". tas bija jauki un smieklīgi, un vispār tāds sleepover. nu kā parasti.
sestdien no rīta mēs aizdevāmies pastaigāties pa mežparku un atkal iegrimām salīdzinoši nopietnās sarunās, to vispār mums pēdējā laikā ir biežāk, un tās ir blīvākas nekā parasti. bet patīkami.

jā, un te es piedāvāju īsu ieskatu vakara gaitā. endžoi.
šeit viņa izrāda lielu mīlestību Pluciņai. Pluciņa bēga. Marutinja nesās viņai pakaļ. apbrīnojiet Marutinjas tvērienu Pluciņas kreisajā sānā. stingri!



kad mēs gājām gulēt, es iedevu Marutinjai to gultu, kurā kādreiz gulēju es un kas ir piepūšama un tīri ērta, tikai diemžēl pavisam caura un gaisu caurlaidīga. no sākuma viss bija forši, līdz brīdim, kad gultai parādījās ēstgriba un tā apēda Marutinju. tas bija diezgan emocionāls skats, ja tā padomā. apbrīnojiet Marutinjas pēdējo tvērienu pēc brīvības.



un es pa to laiku par visu smējos. un turklāt man bija tikko nokrāsoti mati. tikai redzēt nevar neko, krāsa tāda pati kā iepriekšējā. un turklāt tas bija vakars, kar par kosmētikas noņemšanu mēs aizmirsām. jo bija taču vienalga.



pēc visa šī, kad biju atvadījusies no Marutinjas tramvajā, devos satikt Noru un Zvirbuli, man viņi patīk, un ar viņiem var sasmieties. gan par Noru, gan Zvirbuli, gan arī par mani. ha. pēc tam ierastais kino apmeklējums Sukra pavadībā, filma bija idiotiska.
toties gala rezultātā es jūtos labi, kas par to, ka pirms gada man bija kārtīgs messed up stāvoklis, kad es neēdu un dzīvojos ar nepareiziem priekšstatiem un nepārtraukti sliktu noskaņojumu?
who gives a fuck, tagad viss ir lieliski, ārā ir spoži un tīri silti, UN TUVOJAS APRĪLIS. es skaitu minūtes.
hihi

4 komentāri:

Anonims teica...

Šodien, izejot laukā no mājas, es tiešam sajutu pavasari. Man bija tāds Wiii!
Un man dikti patīk, ka var tā izdarīties TOBIŠ nebraukt mājās un palikt jauki pie kāda pa nakti. (:

stikla gunita teica...

izskatījās tumšāki.

charrlotte teica...

izskatījās? nē, Gunit, lieliskā. vaitad? nu labi. kaut kā jokaini.

Mētr(ū) [es vēlarvien nezinu, kā Tavs vārds ir uzrunas formā], pavasaris ir tāāāāds gadalaiks. TĀDS! kad gaisā virmo tas, ko mēs gribam. mm

charrlotte teica...

tfū. kāpēc gan man jūk Mošķis ar īsto Mētru?
piedod, Marg(ū) (atkal nezinu, kā uzrunāt), bet man ir vienkārši problēmas. un Tu neapvainojies, tā citādi es jūs divas lieliski atšķiru