otrdiena, 2009. gada 24. februāris

burkšķ

man vēl nekad nekad nav bijis tāds kā shoutboard, ja pareiz saprotu, kā tas vārds jālieto. nu tad redzkur. es kliedzu.
________

NĒ, TAS VĒL NE TUVU NAV GALĀ.

MAN JAU DIVAS DIENAS IR PRĀTĀ DZEJOLIS. TREŠAIS MANĀ MŪŽĀ.

BET ES TO NEVARU UZRAKSTĪT, JO MAN JĀDOMĀ PAR LŠD, KĀ IZTEICĀS GUNITA.

PIE VISA KLĀT ES VĒL ŠPIKOJU ABREVIATŪRU IZMANTOŠANU.

ES JŪTOS TRAKOTI NENOVĒRTĒTA.

UN NEKAD NESTUDĒŠU LĪDZ DOKTORA GRĀDA IEGŪŠANAI, JO TAD CITUS VAR TIK VIEGLI SARŪGTINĀT, PARĀDOT, KA VIŅU UZRAKSTĪTAIS PATIESĪBĀ IR SŪDS.

______

paldies par uzmanību.

9 komentāri:

stikla gunita teica...

šarlot, beidz. darbs ir labs. tu nespēj sliktu uzrakstīt. viņa tikai grib, lai tad būtu ļoti, ļoti labs. manējais arī ir saķēpāts. un tas nozīmē, ka skolotājs, ja piesienas sīkumiem, grib, lai tu dabūni vietu rajonā.
pieraksti dzejoli un turpini strādāt.

charrlotte teica...

dārgā, es čīkstu.
un es vēl arvien tā domāju.

nē, nu jau man būs VĒL grūtāk ieskaidrot, ka es varu uzrakstīt kaut ko labi. šit. ja kādreiz es, pēc manām domām, spēju visu izdarīt kaut cik, tad tagad es nekam negribu ķerties klāt, jo man vienkārši rokas nolaižas. jo nu jau man ir 95% pārliecība, ak es nespēju. pirms tam bija tikai 70%

stikla gunita teica...

es nezinu, ko lai ar tevi daru.

charrlotte teica...

neko nedari tagad, viss drošvien pāries.

bučč

stikla gunita teica...

uztraucos.

charrlotte teica...

ko gan es bez Tevis iesāktu.

Ilva Bērza teica...

Vienmēr Tavi ieraksti ir tādi gaiši un forši, bet te pēkšņi - bams.!

Bet es Tevi ļoti labi saprotu. Nesen sastapos ar to pašu - es daru, cik labi vien varu, bet viens pasaka- Tu vari vēl labāk.
Tiešām rokas nolaižas, ja pašam grūti iedomāties, kā var but vel labāk.!

Turies.!

Mint teica...

ai, saprotu sadaļu par kāda pievilšanu, lai gan esi darījis visu iespējamo. :/
vēl ir variants:
varbūt citiem prasības ir nedabiski augstas uzstādītas.

charrlotte teica...

piparkūciņ, bet padomā. jutos sūdīgi tajā vakarā, un kas par to, ka man nākamjā rītā un pa dienu ir kauns par to? haha.

mētr(ū), nu bet protams, ka saproti. tas, kā e sjūtos, taču nav nekas jauns. un es pat šaubos, ka tas iegūst kaut kādu nebijušu niansi manā izpildījumā.