pirmdiena, 2009. gada 2. februāris

gribas čurāt. šai mežā nečurāšu

nez, kas ietekmē sajūtas vīkendos? tas, cik slikti/labi ir pavadītas tās divas brīvās dienas vai arī..? tas man ir ļoti aktuāls jautājums, jo nu šis vīkends izcēlās ar tādu garastāvokļa iztrūkumu, ka nu drausmas. man nekas nepatika, tajā pašā laikā es gribēju, lai man tas patiktu, tad vēl man riebās, ka man nepatīk un tamlīdzīgi.
un uz skolu atnācu kā neizgulējusies, izmocīta. neforši.

man visapkārt notiek daudz kas smieklīgs. un nav, ko savīt. vienīgi to, ka man ir pamatīgi pazeminājies pašvērtējums domrakstu rakstīšanas dēļ. protams, viss ir pamatoti, bet man kaut kā roka nav ielocījusies vēl tā, lai varētu mani raksti tikt labi novērtēti. kā jau reiz teicu, es nekad nevēlētos būt slavena ar esejām.

" 24.X 23
Ir vakars vēls, aiz mana loga smagi elpo vējš un rudens lapas viesulī griež [..]
Bet man ir tik maz ticības un spēka patei uz sevi. Es viegli paļaujos dažādiem iespaidiem, drīz smejos, drīz raudu, un nākošajā acumirklī iuzdaru tās vislielākās muļķības, kuras atkal nožēloju tūlīt. Un tikai nemiers un sāpes paliek - un sapņi. Un dažreiz tāds gaišs prieks apr to, ka pasaulē vēl tik daudz mīļu, neizrunātu vārdu, neizteiktu domu un nepadarītu mākslas darbu
."

nedod man to konfekšu kasti
tu nezini ko šī garša
man nozīmē

7 komentāri:

stikla gunita teica...

Austra tā pēdējā?un zini, esejas nav nekas slikts. ja visi to varētu, tad tas nebūtu kā īpašs literatūras veids. protams, vajag jau kvalitatīvi un interesanti. un tas bieži pieklibo.
ēd marmelādes.

charrlotte teica...

es neēdīšu labāk.

austra, jā. nu priekšpēdējā. visai paralēlvelkoši ar mani pašlaik.

stikla gunita teica...

kamdēļ ne?

charrlotte teica...

zobus vēl sabojāšu, diespasarg, haha.

stikla gunita teica...

ņemmīgi tak.

charrlotte teica...

tas, ak patīkami un garšīgi, vispār neko nenozīmē.

liekas, man atkla s;akas pagājušais pavasaris, un zini, man bailno tā laika.

stikla gunita teica...

kādēļ bail. nekož tak.