svētdiena, 2009. gada 8. februāris

"aizbraucis" vietā jābūt "atgriezies"

reizēm uznāk tāds kā savārgums. fizisks. kad galīgi negribas neko darīt, vien skatīties filmītes, kuras iespējams viegli uztvert un tā. šodien ir tāda diena, kad ir savārgums. man nekas nesāp. man vemt negribas. tikai sagurums, un ar tādu es jau pamodos.

šodien biju izstādē, šodiena man patika vispār, jo bija vājprātīgi daudz cilvēku, un viņi visi jautāja tā, ka es biju spējīga viņiem atbildēt
"pusīti noplēsiet, iemetiet tur tajā kastē, otra puse jums. lai jūs varat pierādīt, ka vinnests pienākas tieši jums. un tas oranžais? tur pāri, pie FTB, tajā apaļajā stikla brīnumā."
un tad mājās. vilinošs ceļojums apkārt Rīdziņai, cik nu apkārt, bet Ķīpsala tomēr ir tālu no manām mājām. man tās visas vietas liek domāt par TA, kad mums vēl bija kārdinoši biežas nodarbības un kad mēs visi tik forši bieži satikāmies. un tad vēl visādas pastaigas, kas arī notika tieši tajā rajonā. toreiz, kad ar Marutu gājām pēc koka. toreiz, kad ar to pašu Marutu gājām pastaigā vienkārši pa turieni. toreiz, kad ar Noru gājām no Spices atpakaļ. un visas pārējās reizes.

un piektdiensvakarā biju speisdogā, atkal jau, man tur patīk, tur var izpriecāties un izmuļķoties pēc sirds patikas. tikai esmu atklājusi, ka ir pamatīgi riebīga situācija izveidojusies. ja es tā brīža impulsa iespaidā kaut kādas muļķības sadaru, tad pēc tam droši varu rēķināties ar kādu, kurš būs "pārsteigts" par manānm izdarībām un mēģinās izteikt savas izjūtas visai kaitinošā veidā.

Šarlot, tev jāapsola sev, ka nevienam neatskaitīsies par to, ko domā vai nedomā darīt. neviens tevi netiesās un neviens nedrīkstēs tevi nosodīt, jo tas ir pavisam nevajadzīgi un turklāt vēl sāpinoši. un starp citu, atceries visu citiem drošvien nepieņemamo, ko esi paveikusi savas dzīves pēdējos gados, un padomā, vai tu būtu šitāda, ja nekas no tā nebūtu noticis.

7 komentāri:

n. teica...

Un kur tad paliek tā 'piedrāzt' filozofija, m?
Ja jau tu viņu liec lietā, tad liec lietā kā vien māki, un gan arī pārējie pieradīs neizteikt savu kaitinošo, kaitinošajā veidā pasniegto viedokli.
Tieši tāpēc tik daudzi mani raksturo kā Noru.
Bučas, tu man patīc, it īpaši pēc tās pēdējās rindkopas. ;>

charrlotte teica...

nē, čabulīt, šitā ne. piedrāzīgums darbojas, bet tādos gadījumos, kad ir "šit, es jūtos draņķīgi, jo tas un tas", nevis "šit, es jūtos draņķīgi, jo kāds man mazliet kautko pārmet"

bet nu jāpiedrāž ir, es gan vēl esmu tādā kā sākuma piedrāšanas mākslas stadijā.

n. teica...

nē, es runāju par piedrāzīgumu kā vispārēju dzīves filozofiju - es tagad dejošu ar banānu degunā un man piedrāzt, ko kāds man par to pateiks. Tā vajag. jā.

charrlotte teica...

vot to, lūk, es mācos vēl.

un Tu man tīri veiksmīgi palīdzi

Mint teica...

par to savārgumu: es ar tādu dzīvoju jau vairākas dienas un nekādi nesaprotu, kas tam ir par iemeslu.. :/

charrlotte teica...

haifaiv, man tas nav uz vair\akām dienām, bet dažreiz uznāk. stulbi or what??

Mint teica...

pilnīgi noteikti neforši.
Un Tev ir veicies, ka nogurums ir uz neilgu laiku.