trešdiena, 2008. gada 8. oktobris

no escape in gravity


ziniet, šodien es no rīta jutos kā normālā dienā, tad atnācu mājās, pagulējos, tagad jūtos kā pavisam citā gadalaikā, man sāp kakls, man ir muļķīgs kaķīts UN es atkal sevi neizprotu.

varbūt astoņām šarltēm ir klāt nākusi devītā?

enīvei, rekur manu personalitāšu saraksts. [ar komentāriem par katru] angliski, jo tā tas tapa un vispār, tā tas izklausās krietni labāk.


#1 the real one [tā, kas uzdarbojas pārsvarā. tāda normāla/nenormāla, dabiska]
#2 the mean one [nejaukā. tā, kam patīk klačoties]
#3 the bitchy one [the mean one nākamais līmenis. kas izsaka savas nejaucības cilvēkiem tieši virsū, un viņai vienalga, ko tie par viņu pēc tam domā. bet reti, reti tas notiek. un tikai ar tādiem, kas šarlotei ir pagalam vienaldzīgi vai nepatīkami]
#4 the perfect one [tāda šarlote kļūst, kad dodas ciemos pie omes. jo omei ir pārāk augstas prasības un viņa var viegli saskumdināt šarloti, jo nosoda visu, ar ko nodarbojas īstā šarlote]
#5 the childish one [vaidieniņ, reti. un šarlotei šī te šķautne pašai riebjas. bet dažreiz viņa uzpeld, un tad rodas galīgas stulbības. nesmieklīgas.]
#6 the sensitive one [emocionalitāte valda. šarlote vispār ir 40% emo, bet sensitīvajai šarlotei tas ir vājprātīgi izteikti, viņa niķojas, ir neizprotatmi nomākta un tamlīdzīgi. breakdownos viņu tādu var sastapt. vai arī sešpadsmitā jūnija naktī. vai astoņpadsmitā.]
#7 the naughty one [jā, ir arī tāda. parādās dažu cilvēku klātbūtnē, bet tā vai citādi šī te atšķiras no parastās šarlotes]
#8 the shy one [arī itkā vislaik ir kopā ar the real one, bet ir reizes, kad šī aizēno parasto. un tad ir sūdīgi.]
jā, tāda es esmu. šo es publicēju pirmoreiz, es ceru, nevienam nekļūst garlaicīgi. un man gribas izlamāties. šobrīd skan 'cebo's special K. cik jauki.


4 komentāri:

stikla gunita teica...

mm tu esi kļuvusi ar mazo š. kāpēc tā?

charrlotte teica...

LŠ esmu bijusi tikai smiekliņojoties.
tā vai citādi esmu ar mazo š. kā sugasvārds.

bet Tu esi Zeltmate. nē, patiesībā ZELTMATE.

stikla gunita teica...

nea. ZELTMATE ir pārāk agresīvi. es tāda negribu būtu, un šķiet arī neesmu.

charrlotte teica...

ā. aktā.
nu labi. nē, tas tikai kā buros izpaust Tevis novērtējums.