sestdiena, 2008. gada 18. oktobris

kas zin, iznāks huligāns.

labdien, dārgie, mīļie cilvēki, šī diena bija savā ziņā lieliska. man ir midnight snack noskaņojums, bet es mēģinu atturēties no krāsojošiem ēdieniem (piemēram, šokolādes, kas ir midnight snack obligātā sastāvdaļa), tāpēc izlēmu šiten ierakstīt kādu somu, kas iešausies prātā, tieši uzreiz arī rakstot.
lūk, es atrodos mājās, šodienā biju skolā, tad pie zobārsta pēdējoreiz, tad pie kristīnes. cik jauki, vai ne? kristīne ir tāds saldumiņš, un viņas kaķs ir tik šausmīgi psiha būtne, gandrīz kā marutinjas filītis. šodien arī piedzīvoju vairākus veco kontaktu atjaunošanās gadījumus, daudzi sen neredzēti cilvēki ar mani pēkšņi vēlējās sazināties. tas vispār ļoti priecē. īsziņas, kurās vienkārši apjautājas, kā klājas, vēstules, kurās apjautājas, kā klājas, telefona zvani, kuros aicina DZERT UZ CENTRU un neapjautājas, kā klājas.. un tamlīdzīgi.

man tagad gribētos iegrauzt kādu varavīksni, un es nedomāju šeit vecos labos skittles, kam riez bija reklāma ar saukli "taste the rainbow".

literatūras stundā vēja ātrumā pārsrējām pāri Austras Skujiņas tēmai, tas mani saviļņoja, bet es biju pietiekami spēcīga, lai savaldītos un neizrādītu, cik eksaited patiesībā esmu. vienīgais skumji, ka viņas stāstam tika izskriets cauri tik ātri. bet nu Austra ir dzīva. vismaz man. čau, mīļā, Tu tur sēdi uz mana grāmatplaukta, tur, tajā kaltēto zietu pušķītī zem austurumu noskaņās ieturēta saulesssardziņa. "Grieztos ziedos vairāk traģikas." un "Austras Skujiņas dzejā arvien biežāk parādījās austrumu kultūras motīvi."

rīt vilkvālīšu diena/rīts. veco laiku atkalsatikšanās, veco laiku tradīcija un vispār, es dzirkstu atkal, man viss notiek smuki un jā.
paldies jums.

2 komentāri:

Anonīms teica...

kādreiz tu paciemosies ilgāk, jā, pavisam noteikti, un kādreiz es ciemošos pie tevis.

tu pati esi saldumiņš, un man vispār tāds prieks, ka tu man tāda esi.

charrlotte teica...

Tu esi kārums, čabulīt. un Tev ir atkarību izraisošs kaķīts, ņamņamņam.