pirmdiena, 2008. gada 27. oktobris

dancing rhino

bonjour mes cheres, es patieshaam esmu te un blogoju. un fak, es piemirsu, ka man te nebuus garumziimju, un esmu paaraak slinka un stulba, lai to samenedzheetu.
eniivei, esmu Bali. Indoneezijai piederosha sala, divarpus stundu lidojumaa no Dzhakartas. taatad, sheit s nonaacu marshrutaa Riiga-Amsterdama-Kualalumpura-Dzhakarta-Denpasara, un biju paargurusi peec ta veel veselas divas dienas, biju iigna, neforsha un taa. tachu shobriid juutos labi, pat pierunaaju Arny samaksaat 45 000 ruupiju (vieteejo naudinju) par pieeju internetam.
man ir vesela kaudze iespaidu. taatad mees pirmo nakti pavadiijaam gaisaa, lidojumaa no Amsterdamas, kas mani fascineeja, uz Kualalumpuru, kur paarseedaamies Dzhakartas lidmashiiaa. pirmaam kaartam jaulidmashiina bija divstaaviiga un man atgaadinaaja Flightplan'u, tad man blakus seedeeja kaada indoneeziete, kas vislaik smeejaas par nekio un man vinaj riebaas, jo vinja bija tik vaajpraatiigi maziitija, ka vietas guleeshanai lidmashiinas seedeklii vinjai pietika. tad ieradaamies Dzhakartaa. pilseeta-haoss, neredzeeju nevienu luksoforu, karstums un smaka preciizi kaa Riigas zoodaarza tropu maajaa (ja sen nav buuts, iesaku). un tas naaviigais smogs! shit, tas bija nevis smogs vai Smogs, bet gan SMOGS. tieshtaa, ar visiem lielajiem burtiem.
kad nonaacaam Bali, te jau viss bija smuki, man tikai katru dienu shaushaliigi gribas eest, tie burviigie austrumu eedieni mani apmierina tiki paaris stundu, taapeec man jaasanjemas, lai es buutu speejiiga attureeties un neest nepaartraukti.
shejienes iedziivotaaji ir burviigi, patiesham. vinji ir skaisti un laipni un nezog nevienam neko, tikai nepaartrauktipiedaavaa kaut ko taadu kaa "transport, miss?" vai arii "massage, miss? manicure, pedicure?"
vakar bijaam uz Asian Beach games, kas norisinaajaas (nu no way) pludmalee un galvenokaart sastaaveeja no seksiigaakaa sporta veida pasaulee - seerfoshanas. oh my GAWD, es sajutos kaa kalifornijaa. visi tie viljnji. tas uudens, tie austraalieshi, tie SEERFERI. un man gurnaa ietriecaas veejaa palaists milzu saulessargs, bet to fiksi aizvaaca australietis, kursh izskatiijaas uztraucies par mani. miilji. jaa, un vakar chtri vieteejie veeleejaas kopaa ar mani nobildeeties. tas mani izbriinija, jo es tachu neizskatos ne peec kaadas slaveniibas vai kaa taada, vienkaarshi es, visarastaakaa Ch.
bet shodien.. shodien. mees iegaadaajaamies ekskursiju pa salas vidieni anglju valodaa runaajosha bali iedziivotaajapavadiibaa. bija forshi, mees bijaam visaadaas vieteejaas maakslas darbniicaas, visaadaas pilseetelees, redzeejaam riisa lauku apstraadi ar rokas arklu. patiikami. bet muusu gids (es tieshaam neatceros, kaa vinju sauca, zheel) mums ieteicanogarshot kaadu augl, kura nosaukums man ir pagaisis no atminjas, bet izklausiijaas liidziigi vaardam "duraks". auglis izskatiijaas jauks, taads kaa milziigs kastanis, bet smirdeeja peec piechuraata benziina un garsojapeec smadzeneem. tieshi taa un nekaa citaadaak.
un tad veel, es nogarshoju to pasaulee daargaako un kvalitatiivaako kafiju, kas tiek razhota no pupinjaam, ko apeed un izkakaa taads kakjveidiigs dziivnieks, kafija saucas LUWAK. esmu laikam prasts cilveeks, jo man taa nemaz nelikaas atshkjiriiga noparastaas kafijas.oh well, es jau taapat to daudz nelietoju.
vissatraucoshaako iespaidu uz mani atstaaja shodien safari parkaa redzeetais rikshojoshais degunradzis. numurviens - es pirmo reizi muuzhaa redzeeju dziivu degunradzi. numurdivi - es pirmo reizi muuzhaa redzeeju dziivu degunradzi TIK TUVU. numrtriis- vinjsh rikshoja. I was speechless.
-------
iespaidi more to come, bet tagad juus man pastaastiet, kaa jums iet.
man juusu pietruukst, juus man visi patiikat un es gribeetu jums pieskarties.

3 komentāri:

Anonīms teica...

oou jē sērferi (inlove)

un ko es teicu? - teicu tač par to bendzīnaugli.

stikla gunita teica...

ai jā mīlule tāda. zini mums te ir tāda neskaidrība par tavu atgriešanos un palikšanu pie tevis. tas taču viss nenotiksies 1 dienā?!?
un nekas jauns un labs nenotiek, jo tu te neesi.

charrlotte teica...

K, Tu pat nespēj iedomāties. tiešām nespēj. smiekliņš. un man riebjas bez garumzīmēm rakstīt, es izliekos četrpadsmitgadīga.

Gunitt, man Tevi gribas šeit. un gribas sevi tur pie Tevis brīvlaikā.
nēēē, nenotiek gan vieā dienā. es atgriežos un tad kaut gad. skolā, iespējams, būšu jau pirmdien.