otrdiena, 2008. gada 30. septembris

I neeeeed SHIIIINEEEE

nēnujā, šī diena bija vienkārši slikto dienu topā ierondojama. dīvaini ir tas, ka manas sliktās, nu tādas tiešām sliktās dienas izraisa sapūšanos un īgnumu tikai tādā virspusējā līmenī. brīnos pati par sevi, pavasarī bija viena tāda ultimate sūdīgā diena, pēc kuras es vēljoprojām smaidīju. tā gurdi, bet nu tomēr.
ja ir slikti, tad pat smuka sdineas nešķiet labas. bet par to ir cits stāsts jau. un to es nepublicēšu, hahh.
piemēram, šodien jutos šausmīgi tikai līdz mēģinājuma sākumam, tur man sanāca smiekliņi un pretīgums kautkā piemirsās.
šodien piecēlos normālā laikā, ne kā uz agro dienu, jo mums frančvalodai itkā nevajadzēja notikt. oh well, es ierodos uz otro stundu, kur uzzinu, ka pirmā tomēr ir bijusi, un man ir neattaisnots kavējums. so great. lielāko dienas daļu vispār izbojāja tas, ka Alise smaidot un ķiķinot teica, ka 'mani naudas krājumi arī ir izsmelti!!' Paldies, Alis, es biju pretīgā noskaņojumā visas trīs matemātikas stundas, kas sekoja pēc tam, padarot manu būtni vēl tukšāku un īgnāku. (jā, nauda, kas Alisei bija man jāatdod, bija par iesvētībām. ES IZTĒRĒJU LS 7.51 PAR SŪDIEM, TĀDIEM KĀ VATE, MARLE, ŠĻIRCES, VISĀDI ZIEĶI 'N SHIT. ) es mēģināju sev iedvest, ka tas ir bērnišķīgi īgņoties par tādām lietām, bet kautkā nesanāca. mājās braucot mamma piezvanīja un paziņoja, ka nebūšot šovakar mājās. prieciņš un tā, bet, ja vinā to būtu teikusi ātrāk, es būtu saplānojusi šo to, kas sapriecinātu mani vairāk. phew.
man jāiemācās sākt runāt tādā pašā emociju līemnī, kādā Zeltmate ir beigusi iepriekšējo teikumu. un es neprotu. dažreiz man uznāk kautkāda paranoja, kas liek man domāt, ka es neko nespēju, nejēdzu un to, ka man ir līkas kājas. [...]
vismaz iekšiene neļauj justies sūdīgi. vaidieniņ, man ir imunitāte pret riebīgu, drūmu un pelēcīgu noskaņojumu.
___
trust Pirelli's miracle elixer
that's what did the trick, sir, true, sir, true.

3 komentāri:

stikla gunita teica...

nu tad es runāšu mazāk tā.

charrlotte teica...

nē, ne jau tā, ka Tev ir jānerunā.
man vienkārši jāiemācās runāt normāli.

stikla gunita teica...

Velga neliek runāt normāli. tas tā.