svētdiena, 2010. gada 10. janvāris

sapņi reibina vairāk kā vīns

labsvakars, mīļie.
ziniet ko? man atkal iekšā ir tas balons, tas burbulis, kas mani ceļ uz augšu un cel, un ceļ nepārtraukti. vakar vakarā runājos ar Marutinju, cik internets ir laba lieta, es ļoti priecājos, jo ar tā palīdzību man neliekas, ka manā un manu foršiņo cilvēku starpā ir kāda distance.
man gribētos, lai Strasbūra būtu mazāk kā stundas brauciena attālumā. teiksim, tur, kur pašlaik atrodas Melluži. jo tad vienmēr varētu būt šiti jauki kā šitente šajā bildē. arī meitene aiz kadra ir īsts zelta gabals, tā ka šo bildi var saukt par zelta četrotnes kopbildi.


un vēl kas. tagad visapkārt notiek tādas sasildošas lietiņas, ka es nespēju nomierināties. vienkārši nespēju. pavasaris solās būt žilbinošs, un kas par to, ka man likās, ka 2009.gada rudens būs lielisks, bet 2010.gada ziema būs vēl lieliskāka? [tobrīd es domāju decembri, piemēram. bet līdz tam vēl vesels gads]
ja šitik skaisti iesākas gads, tad nevar būt ne runas par to, ka tas tāds arī neturpināsies.
divi visriebīgākie eksāmeni nu ir pāri, tagad tāds mazs satraukumiņš darbā, ar to arī beigsim un turpināsim priecāties. jo citādi dzīve vairs nebūs tik lieliska, ja nepriecāsimies.
muļķīgi sanāk, ka visinteresantākie bloga ierakstiņi sanāk tad, kad man ir tukšums iekšā. tagad, turpretī ir tāds pilnums, ka nu tikai.
priekšā stāv tādas lieliskas dienas un piedzīvojumi, ka aizraujas elpa, domājot par to vien.
un, kauns atzīties, bet vēderā pamodušies taureņi, kas drīz pārvērtīsies par gulbjiem un tad par pāviem. tas nekas - ļoti izklaidējoši un visādā ziņā lieliski.
atkal drīz būs jāraksta kāds Lielais Šausmu darbs - kas par to, uzrakstīšu un atkal būs čill, un to arī šogad solās pavadīt lieliska sarakste nakts vidū, kas darba veikšanos tikai stimulē.
nākamais eksāmens piektdien. peč tam arī jānosvin. mūsu smaidīgā grupas vecākā ir ļoti gudra meitene, ka salikusi eksāmenus lielākoties piektdienā, kad tiešām ar pilnām tiesībām var doties svinēt un baudīt "bikses nost!" šotus. patiešām, tie ir vieni no lieliskākajiem, kas jebkad izdomāti.
--
ak, un lai šis ieraksts nebūtu tik muļķīgi gaisīgi sajūsmināts, es pasūdzēšos, ka man ir ienākusi prātā doma kļūt par gaišmati. kaut kad tad, kad nāks pavasaris. tā, gatavs, sajūsma cauri.
bet nu nekas. dzirkstiet un mīliet visus, ko redzat.
bizū.

7 komentāri:

charrmeleon teica...

ak gaidu, gadu tevi kā gaišmati! :) tas būs tik lieliski.

un man ir prieks par taureņiem un prieks par prieku. :)

charrlotte teica...

man vispār ir tāds prieks, ka es laikam izslēgšu šo vārdu no sava vārdu krājuma. liekas, ka ka'ds noskaudīs. hihihihihihi :D

varbūt tu arī kļūsti par gaišmati?
nē, nekļūsti.. tad vismaz starp mani un tevi būs ka'da atšķirība. haha

stikla gunita teica...

mums jau kādu laiku nav bijis pikniks. šomēnes vajadzētu, ne?

charrlotte teica...

es tieši iedomājos. ieminējos vēl vēstulītē.

šomēnes? man mazliet tākā bail no aukstuma.

charrmeleon teica...

Nē, nē. Es nevēlos būt gaišmate. :)

stikla gunita teica...

labi, izskatās, ka janvārī diži daudz laika nebūs.

Druu teica...

Man prieks, ka tev patīk eksāmeni 5dienās, jo man arī, jo tad ir laiks vismaz teorētiski sev mēģināt ieskaidrot, ka tu mācīsies :D