otrdiena, 2010. gada 26. janvāris

lay me down

labvakar.
ārā ir auksti, un liekas, ka iekšā arī. ne nu iekšā kā dvēselē, bet nu istabā. man šovakar tik daudz būtu jāsadara, bet es sēžu un muļķojos ar bildēm un citām lietām, aks maslietiņ sasilda. jo siltumu vajag, lai arī tas šobrīd plūst pāri malām.

šodien satiku Danutu, ejot uz teātri, kā man viņa patīk, taisni jauki tagad iedomāties. burvīgi, ka mēs tik netālu dzīvojam, un man vispār gribas atpakaļ to dienu pie viņas Mellužos, kad dzīvoju bezrūpīgi un zaļi, jo vēl nebija izdoti atestāti. vispār, ja padomā, tad laikam tā bija diena, kad oficiāli beidzās mana bērnība un sākās šī sasodītā pieaugušo dzīve.
ja nora lasītu manu blogu, viņa šobrīd pasmaidītu, jo mēs par to mazlietiņ runājām, bet, tā kā viņa ir dibens, tad nu viņa šo nelasa.

man izskrēja no prāta tas, ko vēlējos sacīt.
ā. varbūt jums ir kādas idejas, kā lai pie sienas piestiprina cietos diskus? ne jau visas smadzenes, bet tikai tos spīdīgos rimbulīšus. nu tos, saprotiet, ja? skočs būs neestētiski un neizturīgi. un naglas - par tām nevar būt ne runas.

nu ja. kārtējais bezsaturiskais ieraksts. nu ko lai dara, ja prātā tādas domas, kas nav jāsaka skaļi, jo tad tās kļūst gluži vienkārši melnbaltas.

ak jā. mamma man sacīja "Cigaretes par šo naudu nepirkt. Šņabi arī ne."
nesaprotu, no kurienes gan viņai tādas domas.

biksesnost!

5 komentāri:

charrmeleon teica...

Vari mēģināt ar dubulto skoču, no to kuram abas puses lipīgas.
vai arī ar to lipināmo gumiju, kas ir tāda kā košļene, tikai nava.

charrlotte teica...

paldies par padomu, bet liekas, ka neturēsies.
jo tie ir tādi smagi. nu hard drive. no datora. tie.

stikla gunita teica...

Saule mīļā, par kādiem cietajiem diskiem tu runā? Ja tikai CD vai DVD matricas, tad mierīgi ar skoču vai līmi, bet ja tu tiešām domā cieto disku(nesaprotu, kur tu tādu varētu raut), tad tur labāk būtu kas naglveidīgs.

charrlotte teica...

Zeltmate ļoti lieliskā, es domāju par tiem no kompja. man ir pazīstams datorcilvēks, tā ir visai spēcīga priekšrocība, kad es varu dabūt visādus datoršitiņus. bet nu jā. mēģināšu kaut ko.

tie izskatās kā diski, tikai mazliet biezāki, tādi ļoti spīdīgi un smagāki.

charrmeleon teica...

Ak tā.. Nu tad gan nezinu :D