trešdiena, 2009. gada 2. decembris

turned out I'd been following him and he'd been following me

labvakar, mīļie.
šodien ir galīgā prieka sprādziena diena. un vispār, es neesmu rakstījusi gandrīz vai nedēļu, vislaik kaut kas ieķeras, un nesanāk. piedodiet. lai gan šaubos, ka kāds uz to skatās kā uz kaut ko piedodamu.
tātad, rītdien atkal kontroldarbs, plus vēl referāta lasījumi. lieki sacīt, ka darījusi neesmu īsti neko no tā, un tas mani nebaida - gan beigās būs viss forši.

jā, bet fizmatu ballīte, pirms kuras kopā ar kolēģēm parkā iztukšojām sarkanvīna pudeli, kas bija iegūta visai interesantā veidā, man patika. fizmati ir tik sasodīti dīvaini, un es redzēju viņus darbībā. un man gribas vēl. kaut vai tāpēc, ka tur ir Gunita, kas man mežonīgi patīk. bet to jūs jau visi zināt.
sestdienas vakarā bija rītausmas pārtijs astoņdesmito noskaņās. man patika, bija labi. un sen nebija ļoti patīkams reibums no alkohola piedzīvots. parasti man jau tādi ne tik foršie reibumi izdodas.. bet jūs man patīkat, jauciņie cilvēki, un man patīk ar jums darīt muļķības kopā. kaut vai tās milzumdaudz intīmās saskarsmes spēles, ko, kā Gunita jau man reiz pieminēja, var sastapt gandrīz katrā studentu pasākumā.

jā, ja padomā - es taču esmu students. tiešām students, un tiešām esmu. cik jocīgi to iedomāties.
un tik daudz ballīšu arī nekad nav man bijis. tas ir tik lieliski, ka jau fiksi vien izdodas uzzināt, ko darīšu tādā vai tādā vīkendā, jo esmu jau aizrunāta.
man pietrūkst Marutinjas, Noriņas, Elīnas un Līvas. sūdīgi, ka tas viss ir tik tālu. labi, ka ir internets.
man, protams, no prāta izgāja viss iespējamais, ko biju iedomājusies šeit tagad ierakstīt. bet nu labi.

vienīgi mežonīga sajūsma par literāro akadēmiju, ko es gaidu ar mirdzošām acīm un visādām citām lietām. vispaŗ, man gribas tagad ar Šarloti kopā iet paēst LU ēdnīcā. lūk tā, jā.
klau, bet ko jums šobrīd gribētos?

5 komentāri:

charrmeleon teica...

Eek, es iekļuvu blogā :)

Un, un es pat varu no sava skatu punkta piekrist par ballītēm, es gadā parasti apmeklēju tik daudz pasākumus cik tagad 3 mēnešos, un es apmeklēju tiešām maz pasākumus, tā ka Tev jau nu pilnīgi iet pa gaisu. Kas īstenībā ir patiesi lieliski. Tam gan vajag iekšas, bet Tev tās ir. :D

charrlotte teica...

nezkāpēc lai tu neiekļūtu. :D

bet jā, nu ballīšu tiešām ir daudz. prieks vispār, jā, man patīk šitas te viss.

vaka skatījos twatlight gifus un smējos nežēlīgi.

charrmeleon teica...

:D
http://i187.photobucket.com/albums/x89/edwardbayntun/gifs/twilight-gif.gif

Druu teica...

sasmējos :D

bet man šobrīd patiešām gribas rītdienu. Ļoti interesanta liekas ideja par meiteņu pokervakaru :))

charrlotte teica...

šarlot, es nevaru. es taču nedrīkstu šobrīd klaji smieties, bet ir tik grūti.

jā, Elīn, mums būs forši.