sestdiena, 2009. gada 19. decembris

Sātans neguļ ar kuru katru


izskatās, ka kolektīvā ziemassvētku apsveikuma Jums šogad nebūs. nu neko tad.


toties es pastāstīšu pēdējā laika piedzīvojumus.


jā, mēs ar Šarloti cepām kapkeikus, izklausās pēc kaut kādām kapa kūciņām, bet nu jā, patiešām bija ļoti jauki, un paskat, redzkur arī bildīte. nu lūk tā. mēs smējāmies un priecājāmies, un tapa šādi mazi brīnumiņi, kas nākamajā vakarā, kad arny svinēja savu dz.d., tika doti līdzi ciemiņiem uz mājām. lai prieciņš viņiem.

pēc tam, arny ballītes vakarā es devos uz peldkostīmu ballīti alias DEPO BEACH PARTY 09, kas bija vairāk kā lieliski, un tur vispār jebkurā gadījumā ir diezgan jauki, if you ask me. tur mēs bijām ar Gunitu un Līksmu (man ļoti patīk viņas vārds), un es vispār tovakar biju priecīga.

pa nedēļu nekas tāds. divi kontroldarbi, visādas muļķības, daudz darba un tā. vienīgā laime, ka nākamais šits tikai janvārī jāgatavo, tātad tagad man ir tāds kā brīvlaiciņš.

un vakar bija ziemassvētku balle LU JūFak, kas bija no vienas puses ļoti lieliska, no otras tāda mazliet ne tik spoža kā juristu balle. bet jauki kopumā. runājot par noskaņām, vakaru nobeidzām, no rīta kopā ar dažiem īpašiem cilvēkiem sēžot uz soliņa trešajā stāvā un dziedot. noskaņa goda vārds tāda kā ugunskuram - augstu lidojoša un un karsta.

--

bet principā, runājot par noskaņām - šogad ziemassvētki ir ļoti klāt un ļoti sasilda, bet atkal un atkal citādāk nekā jebkad agrāk iepriekš. vakar, piemēram, kad iegājām depo, bija viss, kā es to esmu iztēlojusies Tautas nama ēdnīcā - piesmēķēta pagrabstāva kafejnīca ar klasisko mūziku, maziem galdiņiem un daudz cilvēkiem. tas man lika atcerēties faktu, ka es papūlējos un tās dažas rindas, kas pēdējā laikā radušās, sagrābstīju un saliku kopā, un beidzot tiešām jūtos vērta literārajai akadēmijai. nu, ne tiešām vērta - bet vismaz mazliet vērtāka nekā pirms tam.

šarlot, es gribu ar tevi izdzert vienu killer baby un doties priecāties.

un par mīļajām būtnēm, kas ieradušas un taisās ierasties - es jūs gaidu ļoti visur, kur vien varu gaidīt. tikai PADODIET ZIŅU, cienītās, lai nav lūpu kaktiņu noslīdēšana uz leju.

paldies par šo laiku, cienījamie. nudien jūtos bagātāka.

8 komentāri:

Diāna teica...

tās kūciņas izskatās superīgas!

charrlotte teica...

paldies. bija arī garšīgas.

charrmeleon teica...

Nu dodamies. Otrdien vakarā? Bet taisam tādu agro, mb Tu varētu uzreiz no darba?

charrlotte teica...

davai. lai nesanāk kaut kā pārāk jocīgi vēlu, trešdien vēl jāstrādā taču

charrmeleon teica...

jup, jup.

charrmeleon teica...

http://www.youtube.com/watch?v=kFF3pVOHtoA

charrlotte teica...

šarlot, tas ir kaut kas vairāk kā stulbs. vājprāts. bet es tā smējos, ka šausmas

charrmeleon teica...

vne. fantastiski kā var uztaisīt kaut ko tik ļoti stulbu un ka tas patiesībā beigās strādā. :D