piektdiena, 2009. gada 11. decembris

International Business Law Library

man liels jo liels kauns šobrīd. paši saprotat, kur es atrodos un ko es daru, un paši labi arī zināt, kas man būtu tā vietā jādara. bet es daru šo te. tiešām, šarlot, kauns, kauns kauns!

bet jā. šodien ir atkal emociju augū un leju diena, tā smieklīgi, atkal aizdomāšanās pārāk tālā un neiespējamā nākotnē.. bet jā. mana burvīgā kursabiedrene Šarlote, kurai ir tikpat lielisks vārds kā man, ir jauka un sapriecināja mani, ierosinot doties uz mojo jojo, kas ir mazs sūdu veikaliņš, kurā var atrast visādas trakas un pievilcīgas lietiņas. vai nav jauki?? ir.

un tagad skatieties, ko es atradu. palasīju šo te un nospriedu, ka tas būtu jauks noslēgums darba dienai, kas bija piesātināta ar klusiem, fiksiem un mazdrusciņ reibinošiem vīna malkiem, skolu un darbiņu.

Three Screen Names:
-charlotte
-charrlotte
-Ch. (kā redzat, man nepatīk mainīt vārdu.)

Three Things You Like About Yourself:
-izjūtu spektrs
-lūpas
-sajūsmināmība

Things You Dislike About Yourself:
-viegla ietekmējamība
-slinkums
-neuzņēmība

Three Things You're Afraid Of
-sāpes
-vientulība
-neizdošanās

Three of Your Everyday Essentials:
-smiekliņi
-košums
-dūmi

Three Important Objects:
-fotoaparāts
-atslēga
-pildspalva/papīrs

Three Favorite Bands-
-placebo
-the Beatles
-*nav ne jausmas. pārējie ir solo*

Ways To Be Happy:
-satiekoties
-ieraugot/sajūtot
-lidojot

Three of Your Favorite Songs:
-Placebo - Little Mo (šobrīd. bet mainās)
-Regina Spektor - Machine
-Laura Marling - Old Stone

Three Things You Regret:
-neaizgāju toreiz satikt J., pēc tam neesam tikušies. stulbi.
-sevis apvaldīšana
-ietekmēšanās

Things You Can't Do:
-iemācīties to, kas mani nesaista
-ieēst nepilnīgi izvārītu olu
-atgriezties pagātnē un darīt šo to citādi

Things You Miss From Your Past:
-Antra. un kā viss būtu bijis, ja nebūtu tik šausmīgi.
-nesarauta ģimene un tas, cik jauki bija tā.
-garie mati.

Gifts You'd Like to Receive:
-Magic mint Lix (paldies, Šarlot, esmu Tev parādā daudz daudz prieka)
-dzīvoklīti Londonā. Soho
-zibspuldze un objektīvs

Three of Your Favorite Hobbies:
-literatūra. visos veidos
-bildēšana. jo saukt to par fotomākslu es neuzdrošinos.
-lidošana

Three Places You Want to Go for Vacation:
-Londona
-Ņujorka
-Indija

Cartoon Characters:
-Daria
-Toms un Džerijs. es viņus nespēju atdalīt vienu no otra.
-Courage the cowardly dog


-----
lūk šādi. es ceru, jums bija interesanti, un lūdzu, izdariet jūs arī šito. ir funfunfun.

1 komentārs:

charrmeleon teica...

šitais bij lieliski! :)