pirmdiena, 2009. gada 7. decembris

hanging on my lover's breath, pictures of my lover's chest

mojen, ļaudis.
es atceros, ka reiz kādā forumā tika apspriesti vārdi, kas mums nepatīk. un viens no šiem vārdiem bija "ļaudis". nu vatafak, nu, kā var tas nepatikt, tas ir tik galīgi mīļiņš un jauciņš vārds, tāpēc es arī jūs tā saucu.

lūk tā, cienītie. es nezinu, ko es tā līdz galam biju izlēmusi sacīt, šobrīd izjūtas ir ļoti mainīgas, plūstošas, dinamiskas un nepastāvīgas, tāpēc es arī tik ļoti skraidu no vienas idejas pie otras. tas ir, ja tās vispār varētu saukt par idejām. nu tātad, pašreiz es jūtos.. pieēdusies. šodien mammai dzimšanas diena, daudz laimes, glutiņ (tieši šāds izteikums bija arī pagājšgad vienā blograkstā ap šo laiku, varat iečekot, ja vēlaties), šodien darbiņa daudz un arī mācīties sanāca daudz. man tik ļoti nepatīk tiesību teorija, pilnīgi vājprāts. es ceru, ka ar desmittūkstošo reizi man tomēr izdosies eksāmenu nolikt.
dodamies tālāk. piektdien mums ar beibēm bija pokera nakts, tas bija vairāk kā fantastiski. es iemācījos spēlēt šo burvīgu atkarību izraisošo spēli, un tagad esmu izlēmusi savā īpašumā iegūt pokera setu. (ja kāds zin, kur var lēti dabūt, aiziet, dodiet ziņu!) ar mums kopā tovakar bija neviens cits kā edvards, un tas noskaņu pataisīja pārsmieklīgu. protams, pie vainas bija arī trīs litri vermuta, ko mēs nopirkām maksimā, bet tomēr. pārsmieklīgi bija gan.

un ballītes turpinās. katru vīkendu kaut kas ir, neatceros vairs pēdējo reizi, kad paliku mājās un skatījos, teiksim, filmas. vienmēr kaut kur kaut kas ir. kaut vai šonedēļ - beach party depiņā, laipni aicināti pilnīgi visi. jo pagājšgada pasākums bija viens no labākajiem, ko es jebkad tiku apmeklējusi. tikai sarkanas lūpas vajag, peldkostīmu mugurā, šampanieti uz ielas un gatavs. ā, tad vēl no smiltīm jātaisa neķītrības, tad būs pilna laime.

šodien, pēc edgara, kurš bija tik jauks un atnesa man paplāti, satikšanas, mēs ar Š. bijām papriecāties darbdienas vidū. trauki nudien spēj likt siekaloties. kā es girbēut, lai man būtu neierobežoti finansiālie līdzekļi. nu, taču!
uun un tad.. tad man nāca atklāsme, ka es esmu ļoti greizsirdīga. tik ļoti, ka, ja tas nonāks līdz pavisam nopietniem apmēriem, tas varētu būt pavisam skaudri dzeloši nejauki. un vēl viena atklāsme - es esmu galīgi neiejūtīga maita, kas gan nav nekāds jaunums, bet nu pašai nepatīkami, ja tas nāk gaismā. un visādu te vīriešu dēļ tas nāk gaismā visai bieži. vļek.

oukej. kas ir jūsu mīļākais fleivors?
man reizēm gribas atgriezties tajā ziemā, kad man bija četrpadsmit, un darīt visu citādāk.

6 komentāri:

charrmeleon teica...

:o Par ko greizsirdība?
Un neiejūtīga maita?

Man tāda sajūta, ka pēc mūsu izšķiršanās Tu vienkārši nokļuvi citā dimensijā. Kas par lietām.

Mans mīļākais fleivors ir jebkas saldi skābs.

ada teica...

hehei...es biedzot arī kko pierakstu, jo varu

un manējo tu noteikti zini...tēja, konfektes, saldējums un tagad arī ziepes!!! ko vēl?

un citādi gribu zināt to pašu ko Šarlote!!

charrlotte teica...

prieciņš, ka jūs izlasāt šo te, dāmas.
tātad, man te viss plūt un mainās, un, ada, man liekas, es jau tev to vienā vēstulē rakstīju, ka ir uznācis kaut kas pilnīgi neizskaidrojams.

jes, Šarlot, man arī.
ada, nu kas tas ir.. šito es nemūžam nesapratīšu. un sveces vēl tev arī laikam bija.

stikla gunita teica...

man pēdējālaikā nesanāk te ienākt un palasīties.
bet tu mani tā sakārdināji ar beach party, ka jāiet. un ar visām sarkanajām lūpām un šampanieti.


bā. un tagad, kad te apgrozās 2 Šarlotes. man jūk kura, ko pasaka. Charlotte lūdzu pieliec bildi.

charrlotte teica...

Gunit, Tu esi zelts vienkārši! ZELTS!!!!!!!!

es esmu ar bildīti, maziem burtiem un diviem r burtiem. tā ka nemaz tik šausmīgi līdzīgas mēs neesam.

Metatrader teica...

Skaists raksts, radīja īstas emocijas.