piektdiena, 2009. gada 23. oktobris

meet me in chinatown for opium and tea.

mojen, smukie.
es atkal esmu te, un izdomāju, ka jāietērpj vārdos tas, kas man iekšā virmo.
tātad, parunājos ar Noriņu, aks vispār bija priecīgi, man viņas pietrūkst, un izrādās, ka tas ir abpusēji, to mēs noskaidrojām. jauki vispār. pašlaik runāju ar marutinju, kas arī ir patīkami, bet man diemžēl sūrst acis pēc tādas dienas. ai ko tur.
biju darbā. tad skrēju uz lekciju, kur bija kontroldarbs, lieki piebilst, ka mācījusies neko nebiju. vecie labie liceja laiki, kad varēja izbraukt, neko nedarot. palasījos Noras blodziņu vai, pareizāk interneta dienasgrāmatu , un sailgojos pēc "miks and the boobies" laikiem.
bet. katru rītu, vienalga uz kurieni lai es ietu/brauktu/ripotu/kūņotos, man ir fantastiski smiekliņojošs garastāvoklis. piemēram, šorīt ķiķināju par tāfeles švammi tualetes podā. turklāt, klausoties dziesmiņas, man vienmēr ienāk kaut kas prātā tāds, ka cilvēki Elizabetes ielas posmā, kas atrodas starp Antonijas un Valdemāra ielu, ir sākuši ievērot mani un dīvaini noskatīties, kad es smejoties eju garām.

priekšā solās būt jauks vīkends, kur es ar rītausmiešiem dodos krāsot šo to, tad vēl svētdien ar Š. dodos uz Siguldu, klausoties popsīgu mūziciņu mašīnā, kas arī ir ļoti iedvesmojoši.

šodien visu diena spirmo daļu līdzi nēsāju statīviņu, kas svēra tikpat daudz cik es, un tas arī ir vērā ņemams piedzīvojums.

man patiešām aptrūkās ko sacīt, muļķīgi, ka tā gadās, vai ne?


paskat, jūsu prieciņam noteikti redzēta bilde ar pure sex. kā jau ar beibēm šodien runāju, es mēģināju analizēt savu pāri plūstošo mīlestību un iekāri pret viņu. viņš ir īss, viņš lieto mežonīgi daudz visu ko, viņš izskatās pēc sievietes.. bet viņš vienalga ir iekārojamākais vīrietis, ar ko es jebkad mūžā esmu atradusies vienā telpā.



starp citu, dārgie, pajautājiet Marutai par kečupa piedzīvojumiem.

un man rudens asociējas ar pikniku andrejsalā. Gunit, jāiet!

4 komentāri:

n. teica...

Tu zini, ka tu man patīc, ja? :>
Un vispār, jā. man arī ir ķiķināmais, jā. uhuhuh

charrmeleon teica...

mani fascinē tas, ka Tev katru rītu tiešām ir smiekliņi/kaut kas smieklīgs, ko pastāstīt. tas ir tā svaigi, uzmundrinoši.

n. teica...

Nora sēž uz šokolādes pingvīna. :>

charrlotte teica...

aii, Šarlot, man nekad tā nav bijis. ir bijis laimīgais periods, ir bijis mīlestības periods, bet smiekliņu periods ir visforšākais.

un Noriņ, klausies, es ļoti bieži par to šokolādes pingvīnu un baltajām biksēm iedomājos, kad sēžu darbā un klausos beatles tribute, un tad man tā sanāk smiekli, ka jāsāk klepot, lai cilvēki nedomātu, ka man ir krampji.