otrdiena, 2009. gada 27. oktobris

and in the end the love we take is equal to the love we make

sveikiņi.
man visu laiku ir tik sajūsminoši kraukšķošs garastāvoklis, ka es jau sāku meklēt savā pieticīgajā vārdu krājumā vārdu, kas to raksturotu. un paskat, atradu - pizdatijs . tas man atgādina atkal skolas laikus un mazbišķīt TA laikus, kad visi bijām laimīgi un galīgi priecīgi nepārtraukti, tikai citādi.

bet paskatieties, ko es atradu. patiesi, vai ne? pat ļoti.



nu bet jā, šodien darbiņš, vakar darbiņš un lekcijas man sokas tīri labi, ehem, par ko es esmu mazliet pārsteigta, jo kā nekā, jurisprudence pati mani ir ierāvusi līdz ausīm kaislīgā vēlmē mēģināt atšķirt apelāciju nu kasācijas, es pati tik ļoti šādai vēlmei nemaz sākumā netaisījos pakļauties.

vīkends, cita starpā, bija burvīgs. rītausmieši, kas tagad pilnīgi legāli ir spējīgi ar pāris klikšķu palīdzību nonākt šeit un izlasīt, ir varen forši, runīgi, radoši, spoži, mirdzoši. man jūs patīkat, dārgie, patiešām.
bet jā, bijām pie Toma darboties, tas ir kas jauks, un Toma māsa man uzdāvināja zīmējumu, ko bija pati tajā dienā uztapinājusi. varen sasildoši patiesībā.

svētdien ar Š. uz Siguldu, ko jau pieminēju iepriekšējā ierakstiņā, arī bija jauki, tikai laiks negribēja ar mums galīgi draudzēties, debesis krita un krita lejā, bet nevis tā pamatīgi, bet tā mazliet, viegli samērcējot matus un saniknojot.

toties es izmēģināju dejošanas automātu. publisks apkaunojums garantēts.



ak, lūk jums, papriecāties. septiņpadsmitā nākamā mēneša diena tuvojas lieliem soļiem, tik lieliem, kā tā diena, kad jānodod zpd, bet nekas vēl anv sadarīts. apmēram tā.

5 komentāri:

Druu teica...

man ļoti patīk tavs garastāvoklis, ieraksti un komantārs par rītausmiešiem. Piekrītu tev ļoti ļoti :)

charrlotte teica...

jauki, Elīn, paldies, ka patīk, un jūs man arī patīkat visi

charrmeleon teica...

kraukšķīgi :)

charrlotte teica...

vai ne? skaļi kraukšķīgi

Anonīms teica...

nejauši izlasīju tavu šo pēdējo rakstu, minēju tavu vecumu, nesanāca; tikai sajūta, ka neesi izaugusi, neej uz priekšu, nemeklē jauno priekš sevis, esi palikusi pagātnē, kas neturpina pilnveidot tevi. nekā personīga, tikai pats labu laiku atpakaļ sapratu, ka pasaulē ir tik daudz lietu, kas jāmācās, un to vajag sākt darīt. liecies jauka, lai veicas!