trešdiena, 2009. gada 5. augusts

thems the breaks, for we designer fakes

hei, es jau pavisam esmu aizmirsusi, kā ir šeit rakstīt. man gribētos, lai šis ieraksts izskatās tāds jauks un pievelkošs, ar bildēm un tā, bet es vienkārši nespēju, jo man ir jauns labākais draugs - nogurums. viņš nēsā tumši zila samta žaketi, kam ir pārāk īsas piedurknes un ādas ielāpi uz elkoņiem, un viņš ir ļoti uzticīgs - katru dienu piestaigā un paliek arī ilgi. mums dažreiz ir interesanti, dažreiz atkal nē.
nu tā man viss notiek. darbojos, strādāju. tur mijas sliktās dienas ar labajām, abas vienlīdzīgās proporcijās, tā ka par to nav īsti iemesla sūdzēties. vispār nav iemesla sūdzēties, jo tik čīkstulīgi es šobrīd nejūtos, lai to tagad šautu ārā.
jā, esmu students, piereģistrējos šodien, man iedeva plānotāju (es mēģināšu turpināt izmantot arī to jauko sarkano, ko man Gunita iedeva. ērts patiesībā) ar LU simboliku.

bet pats pats labākais - šodien no tās pašas lieliskās Gunitas uzzināju, ka PLACEBO ATKAL BŪS RĪGĀ, 2009. GADA 17. NOVEMBRĪ, un šodien sākas biļešu iepriekšpārdošana. cik nenormāli iepriecinoši, es vispār ne par ko citu nespēju domāt šodien. vienīgi skumji, ka tgad būs jaunais Stīvs, kurš grupā neiederas, jo.. bet par to es esmu runājusi tik daudz, ka nevienam neinteresēs vairāk.



whoopsie, attēliņš tomēr ienāca šeit. vispār, es mēģināšu katrreiz tagad postot Pure Sex attēlus. lai jums apniktu, jūs nenāktu uz koncertu un man būtu vairāk vietas priekšā. un paskat. te arī video. come home. viņu pats pirmais.




es deru, ka to neviens nenoskatīsies. bet paskatieties, cik forši. ai, kā man gribas to dienu..

2 komentāri:

stikla gunita teica...

tajā video mirklī,kas ir nedarbojoties, viņš izskatāspēc kaut kādas angry woman

charrlotte teica...

ar jaunajiem matiem vinš izskatās pēc sievietes totāli. un vienmēr ir izskatījies. viņam ir sievišķīgas lūpas. un acis. un vēl meikaps.

man laikam ir problēma, bet viņš man liekas neatkārtojami pievilcīgs.