svētdiena, 2009. gada 9. augusts

kas ir dibens?

ai, cik es tagad jūtos priecīga. tas nekas, ka mazlietiņ miegs nāk, bet prieciņš ir liels. pat uzcepu cepumus, un sanāca baudāmi, tikai sātīgi.
tātad, es esmu atgriezusies no burvīga vakara/nakts/rīta Lielvārdē pie Elīnas, kur mēs bijām četratā (zelta četrotne, protams - Līva, Gunita, Elīna, es) un priecājāmies līdz nemaņai.
aizbraucām, man ļoti ļoti patīk braukt ar kādu no mums pie stūres, šoreiz tā bija'Līva, kas stūrēja. un vispār es viņas visas mīlu baigi. mēs spēlējām ļoti smieklīgu dzeršanas spēli, nepārprotiet, tā nebija piedzeršanās spēle, bet gan tāda, kad jāvelk kārtis un tad jādara kaut kas, piemēram, jāuzdod jautājumi. kurš pirmais samulst, tas iedzer malku padzeramā. šoreiz tas bija alus, un mums bija trakoti smieklīgi.
tad vakarā, kad aizgājām pastaidziņā, es atradu slotu, tur laikam bija bijis kāds raganu salidojums. un tik nežēlīgi smaga, ka šausmas.
nu jā, un tad turpinājām smieties, kā vakara atlikušajā daļā, tā no rīta un pa nakti arī pat. māja Elīnai tur ir milzīga un pagalam lieliska. ja vēlaties, bildītes varat apskatīt pašizinātkur.

jā, bet, tā kā tuvojas 17.11.2009., tad es turpinu ielikt šeit bildītes ar queen of perfection, endžoi. varbūt esmu jau likusi, bet tomēr. paskatieties, kāds skaistums.










kaut būtu vairāk tādu vakaru. ā, jā, un darba nedēļa izdevusies, satiku Artu, papļāpājām, bija patiešām skaisti. jūtos tā, kā pienāktos justies kārtīgā vasarā. nevaru vien sagaidīt vasaras brīvlaiku.
priekkkkkā.

2 komentāri:

n. teica...

Queen of perfection. Damn right. :>

charrlotte teica...

kas tad nu, esi sākusi cienīt manu mīlestību un apsēstību pret viņu? hihihi.

un bet kā tad citādāk. he's the queen.