sestdiena, 2009. gada 18. jūlijs

puķuzirņi

nujā, burzguļi, šobrīd man ir pavisam jautrs prāts, un bija verī bizī dei. biju uz apelācijas vietu, tad vēl šur tur, tad uz DIVIEM IZLAIDUMIEM, es vēl ilgi nevienam ciemos neiešu, mani tik traki tādi pasākumi nogurdina, ka šausmas. patiesībā es skatos Noriņas ieteikto IT crowd, kas ir vienkārši līdz asarām smieklīgs, es mēģināšu kādu video ielikt te.



nu paskatieties, man laikam sanāca. tātad, es šobrīd gaidu, kad es varēšu atkal turpināt skatīties, jo es skatos onlainā, un tur ir vēl četras minūtes jāgaida, kamēr atkal varēs, tāpeč es nolēmu ienākt šeit un tā. šovakar pēc Laimas izlaiduma mēs ar Helēnu, Laimu un Marutinju bijām pasēdēt un apruna'ties, ehem. nu jā, un tagad man ir pavisam smieklīgi un foršiņi un vispār vislaik gribas kaut ko darīt. gandrīz kā toreiz, kad es atpakaļceļā no kanārijām biju iedzērusi stipru kafijas krūzi un man lidmašīnā gribējaš spēlēt Tvisteru.
jā, eksāmeni man sūdīgi sanākuši, galīgi griezi, nepareizi un šitīgi, bet par to nerunašim, gan jau būs labi, tikai jums ir ja'būt pietiekami jaukiem, mīļiem un tā, un jācer kopā ar mani, ka es būšu laimīga ar to, kur es beigās mācīšos (JA mācīšos)

priekā, un lūdzu lūdzu noskatieties to, es ceru, jums sanāks kādriez laiciņš apskatīties arī visu seriālu. jesjesjes.

3 komentāri:

n. teica...

Kuš, Tu mācīsies. Un vēl kā.
Es saku, kādu dienu skraidīšu pa grāmatnīcām un meklēšu tavas grāmatas. :>

stikla gunita teica...

mācīsies.
un nebūs nemaz jāskraida. būs pašā priekšā pie top un labākajām grāmatām, jo tādastās būs.

charrlotte teica...

izbeidz, Noriņ, šito, man nevajag, lai kāds man teiktu, ka'da es esmu vai neesmu, es tikai visiem citiem saku, kā man jušana.
fuj, cik iedomīgi.

Gunit, un līdz manai grāmatai vēl ir tālu.