ceturtdiena, 2009. gada 23. jūlijs

get golden

ja reti apdeito blogu, tātad tas nozīmē, ka bloga īpašniecei iet ļoti labi vai, tieši otrādi, ļoti slikti? nu, cik nu es varu par sevi pateikt - man nav slikti. iet tīri jauki. pēc atestāta saņemšanas man ir bijuši daudz smiekli. izlaidumi. prieciņi. matu tetovējumi. saule, jūra, smiltis un tā tālāk.

bet ziniet, pats galvenais, ko es gribēju teikt - es ienīstu taureņus. tos, kas iekšā dažreiz uzdarbojas. tā ir tāda pavasara izjūta, tagad nepavisam nav vajadzīga, vienmēr uzrodas tad, kad nav vajadzīga.. bet līdz ar taureņiem uzradās tīri patīkamas domas, idejas un visādi piedzīvojumu plāni, ka varēut pat pasmaidīt par absurdo domāšanas veidu. jā, ļaudis. man galva nestrādā.

dokumentus vēl neesmu iesniegusi, man vēl paŗis papīri ja'dabū.
priekā. taisni neticami, cik drūmi es to saku.

2 komentāri:

stikla gunita teica...

matu tetovējumi? tas skan jokaini.

charrlotte teica...

ouu, bet es ielikšu bildi. tiešām tādi bija. septiņi. un es ar tādiem ietusēju pa K-ciema operfestivālu.