trešdiena, 2009. gada 17. jūnijs

un nu man ir tā mazliet jocīgi

tātad, man parasti riebjas šādi ieraksti vienalga kur, bet man tas ir īpaši, jo šitādi mati man vēl NEKAD nav bijuši, un tāpēc es publiskojos vismaz šeit. endžoi.
bet beidzot es to izdarīju. komentāri lieki.


Ch. pirms



un Ch. pēc. te man rokās ir visa vidusskola matu formā.



un vakar bija pēdējais eksā,mens, es nespēju noticēt, ka esmu pabeigusi skolu, kurpes arī nopirku, un vispār.. bišķīt skumji. atceros, kā tad, kad uzzināju, kāds būs manas klases sastāvs, es biju nepatīkami pārsteigta, bet mēs bijām ļoti jauki. patiešām.

3 komentāri:

Anonīms teica...

forši.
friziere neraudāja,tādus matus grie
žot?

n. teica...

Damn.
Vienkārši damn.

charrlotte teica...

anonīms, kas Tu esi? tomēr anonīms.. hm?

Noriņ? tas ir slikts damn vai labs damn? man patīk, un es ar to esmu laimīga.