ceturtdiena, 2010. gada 22. aprīlis

vļek. edition trešdiena

man gribas ļoti ļoti pačīkstēt.


superstipri sāp vēders.

rīt no rīta jāpabeidz tulkojums.

man ļoti gribas aizbēgt (tas būtu arī veselīgi)

man pietrūkst siltuma. jo ir jāraksta fakin kursadarbs.

es neesmu lokana.

vajadzētu iemācīties pieklājīgi ignorēt cilvēkus.

ar naudiņām švaki. un ar laiku arī švaki. vēl švakāk.
kur palikusi puse pavasara?

apņēmība zudusi.
iedvesma tāpat.

pasaule kļūst arvien vecāka. es gribu sešpadsmit un astoņpadsmit atkal.
jo tad viss likās drusciņ drusciņ vieglāk sajūsmu izraisošs.

man ir lomkas pēc londonas.
kāpēc gan viss beidzas.

čīk, iešu parunāties atkal ar sienu. liekas, viņa vienīgā klusējot pieņem to, kas man sakāms, nenogrozot galvu un nesasmejoties.
fū, ko es vispār te runāju.

kuš, šarlot.
zodiņu uz augšu un viss notiks ļoti jauki. kaut tikai būtu vairāk zaļās krāsas!

3 komentāri:

charrmeleon teica...

es ļoti labi pazīstu draudzeni čīkstēšanu.. citreiz vnk vajag un viss, bet citreiz, jo vairāk čīksti, jo grūtāk paliek.

izklausās, ka viss vnk iet uz dibenu, bet neiet. tici man :) būs labi un tieši tā, galvu augšā!

viss taču ir jāuztver vieglāk, viegli, viegli un tas, ka mēs novecojam nav nekas traks, ar vecumu nāk visādi citādi prieki, kādus nekad nebūtu bijis iespējams dabūt, kad bija sešpadsmit. vnk jāļaujas un jāpriecājas, cik vien daudz var, citādāk var palaist garām tās superlabās lietas.

un par lomkām.. nu kapēc gan, vai tad tas nesabojā tās labās atmiņas? skaties uz to tā, ka pēc kāda laiciņa jau atkal varēsi uz turieni aizlaisties un būt zonā :)

prieciņš, Šarlot, prieciņš.

charrlotte teica...

akk, jaukumiņ, Tu vienmēr zini, ko pateikt, cik jauki, Tu esi forša. stipri.

neiet neiet uz dibenu. bet man no šitādiem čikstierakstiem paliek drusku gaišāk, līdz ar to ie ir veselīgi. kā nolaist tvaiku, nu tā apmēram.

lomkas, haha, visstiprākās lomkas man bija pēc placebo, no londonas viss ir labi atkal. es priecājos, ka tur biju, vienīgi sūdīgi, ka vairs manis tur nav.

ŠOVAKAR BALLĪTE!

charrmeleon teica...

bučas bučiņas.
ballīte bija episka. paldies!