pirmdiena, 2011. gada 9. maijs

ķiķi! par spīti visam

tikko sāku klepot aiz smiekliem.

patiesībā, nu, nevis klepot, bet gan krampjaini raustīties, bet tas neliecina ne par kādu slimību. tikai par pārsteigumu un mazu drusciņu smieklu pašai par sevi. jo tie krampji tomēr bija dzirdami.

tā, ko tad es gribēju atkal teikt.. patiesībā neko. kad piesēžos šeit, pilna galva ar visādiem notikumiem vai pavērsieniem, ko derētu jumspastāstīt, bet tie visi izkrīt no prāta, tiklīdz es tiešām apsēžos un nolemju kaut ko te ieklikšķināt.

es iedomāšos, ka es veidoju atkal tādu kā saraksta formu, tikai nelikšu ciparus, lai tik brutāli pēc saraksta neizskatās. aiziet.

pie Lilitas bijām uz viņas divdesmit viens. jauki pasēdējām, pasmējāmies un izpriecājāmies no mājas, lai pēc tam pavisam tieši aizbēgtu projām, jo noskaņojums iet ballēties bija pavisam pavisam pazudis.

pirms tam, nedēļu iepriekš, karalisko kāzu dienā, ar artu un robertu devāmies vispirms izpalīdzēt ar dīvānu, pēc tam uz vecrīgu mazliet pabaudīt tur valdošo atmosfēru. es jau sāku domāt, ka mums, kad plānojam iziet ārā vien četratā, vienmēr izdodas aplasīt ap sevi cilvēkus. iepriekšējoreiz tie bija deviņi cilvēki, kas staigāja pa vecrīgas iestādījumiem (un viens no viņiem īsts hipsters! bet nesadomājiet nezinko, es ne par sevi runāju, haha), pēc tam tajā karalisko kāzu dienā savācāmies kopā desmit, iepriekš tikties nebijām runājuši, bet vakars izvērtās pārlielisks, un tik ilgi es sava iespaidīgā vecuma, hihihi, dēļ arī sen nebiju palikusi nomodā ballītē. mjā.

man te ārā ņaud. un tie ir cilvēki, nevis kaķi.

fū, viss, man drausmīgskauns. gribas pačalot, bet nekāda skaistā čala no manis nenāk, drīzāk tāds kā blurkšķis. iešu tagad skatīties uzgunsgrēku. internetā, protams. ha!



ā, ja nu gadījumā - tad esiet tik jauki, nosūtiet labas domas visiem, kas raksta kādu sev nozīmīgu darbu. es nesen pabeidzu savu kursa darbu, un man jānoskurinās, to atceroties, bet te visādi mirdzuļi apkārt raksta bakalaurus un ko tik vēl ne. tad nu sūtiet!

un man arī kādu iedvesmas karoti. pēdējais, ko es uzrakstīju, bija PAR STĀRĶIEM. saprotiet?!

1 komentārs:

rasa_anna teica...

SŪTU tev vezumu iedvesmas!! ar pieneņpušķi visam bonusā, jo tas ir TIK jauki, ka kāds propogandē visus uz iedvesmas sūtīšanu tādiem, man šobrīd līdzīgajiem.. uh! viss rakstās, viss notiek, viss būs! varbūt pat iedošu izlasīt. nu, to (cerams) interesanto daļu :]