piektdiena, 2011. gada 29. aprīlis

draugi mīļie, bet es taču tik sen neesmu šeit iekāpusi!!

bet šodien ir tik svarīga diena, ka kaut kas tai par godu jāieraksta. un atkal taisīšu nelielu sarakstiņu, jo rokas nogurušas no nepārtrauktās drukāšanas - top LŠD [lielais šausmu darbs] part3, un tas nav nekāds supervieglais uzdevums.

1.šodien ir karaliskās kāzas - vai tas neizklausās trakoti lieliski, dārgie? kāzas jau pašas par sevi ir glīts notikums, un vēl KARALISKĀS! nu bet, lai vilam un keitai veicas. un lai viņi nebēdā par milzonīgo paparaci uzmanību.

2. LŠD in progress. tas ir ļoti jauki, jo progresa laikā man parasti nav labs noskaņojums, ebt šoreiz ir. jo darbs sokas ļoti raiti un labi. kad būs piebeigts, pasaulei pastāstīšu, cik ilgi rakstīju!

3. ārā debešķīgi smaržo, un man nepatīk, ka nevaru strādāt ārā.

4. ir mans mīļākais laiks gadā. līdzīgi kā Šarlotei, nav ne par aukstu, ne par karstu. vispatīkamākā temperatūra, visskaistākā gaisma un vislielākais prieks!

5.pagājšnedēļ bija atbraukusi marutinja, un viņas klātbūtne noveda pie bagātīgas piedzeršanās, kas radās no viena dzēriena (jā, man daudz nevajag) un olu sišanas nakts vidū mašīnā uz brīvības ielas.

6.es spīdu. jo no mākoņiem neesmu nokritusi jau veselu mūžību.

7.mēs daudz braukājam ar riteni. pa lieliem gabaliem. apkārt Juglas ezeram un līdz mežparkam no mežciema, un neviens no šiem lielajiem gabaliem nav mazāks par 20km. un tas jau kaut ko nozīmē.

8.man nopietni gribas iegūt savā īpašumā sunīti. džeka rasela terjeru.

9.Šarlotei nesen bija dzimšanas diena, un mēs ar Lilitu viņai iedāvinājām pavisam ekskluzīvu un skaistu martini glāzi, kas viņai ļoti piestāv. gan personībai, gan ārējam izskatam.

10.Lilitai drīz būs dzimšanas diena, bet viņas iepriecinājums lai paliek noslēpumā tīts.

11. man pirmdien būs darba diena pavisam citā juridiskajā birojā. smuki, vai ne?

12.un izbeidzās domas, ko likt šajā sarakstā.

bet uzdāviniet man kādu puķi! bet tādu, kas nav pirkta. nočiepta kaimiņu vai pagalma dobē. lai ir tā skaisti.

un, kā jūs domājat - vai Plukai jāskuj nost spalvas uz vasaru?
(manam burvīgajam kaķim. nesadomājieties te nezin ko.)


1 komentārs:

aguita teica...

Izlasīju priekšpēdējo rindu un nevarēju saprast, kāpēc Plukai būtu mati jādzen nost, ja viņas izskats jau tāpat bezcerīgs. Bet tad sapratu, ka tu runā nevis par manu bijušo, superlielisko angļu valodas skolotāju, bet gan par kaķi :D