pirmdiena, 2010. gada 2. augusts

paskaties ārā.

ou.
paskatieties, es jūlijā savu interneta dienasgrāmatu esmu apdeitojusi divas reizes. pagājšgad es jau jautāju - vai tas, cik bieži kāds raksta, nozīmē, ka viņam dzīvē iet ļoti labi vai, tieši otrādi, ļoti slikti? manā gadījumā ir cits atrisinājums, un šoreiz tas galīgi nav tas pats kas pirms tam.

par t, kā man iet, jūs visi droši drīkstat man pajautāt personīgi, ja uznāk vēlēšanās. bet es varu pateikt, ka šī vasara ir tik elpu aizraujoša kā nekad, un, es totāli uzsveru, NEKAD nav bijusi. ir tādas emociju augšas un lejas, ka, to iedomājoties vien, gribas samiegt acis un nopriecāties, cik lieliski tas viss ir. emociju augšas ir spridzinošas, arī lejas nav nekādas lejas, bet ir gluži vai aizas, bet es par to nesūdzos.

jo tas viss padara dzīvošanu vēl baudāmāku, un es esmu baudkāra būtne, kā jau visiem jums tas ir zināms. protams, tas izklausās visai neķītri, bet nu tā ir taisnība.

un par pēdējiem notikumiem - pie marutinjas uz kauguriem, kas, protams, bija tieši ik smieklīgi un sapriecinoši kā tas parasti ir sagaidāms. mēs muļķojāmies, skaļi smējāmies, pļeckājāmies, un vienkārši bijām gadus desmit jaunākas nekā patiesībā esam. tad sekoja mūsu ceļojums ar riteņiem uz klapkalnciemu - stunda piecpadsmit turp, stunda trīsdesmit atpakaļ - un nemaz nebija grūti.
pēc tam vakarā bijaa mazliet prieciņa, kas iesāka galīgo nonesiena vīkendu. jā, šo vārdu es jau lietoju kaut kad ziemā, bet tiešām, arī šis vīkends tāds bija.

viens.
cēsu pilsētas svētki, ļoti jauki, es iekšēji spiedzu un priecājos.
divi.
brauciens uz dirsu caur priekuļiem.
trīs.
brauciens uz valmieru.
četri.
brauciens uz dauguļiem/dikļiem.
pieci.
priecāšanās visas nakts garumā.
seši.
brauciens uz valmieru.
septiņi.
brauciens uz dirsu, šoreiz uz ezeru, kur tika pavadīta diena, un viss bija burvīgi.
astoņi.
brauciens uz dirsu.
deviņi.
brauciens uz valmieru.
desmit.
brauciens uz rīgu. naksnīgs. ļoti sasildošs.


paldies. man ir tik daudz siltuma iekšā šobrīd, ka es varētu iet izkausēt kādu ledāju. man tikai jāizdara kaut kas, kas iekšā mutuļo. lai nav tāda dzeļoša sajūta, ka kaut kas vislaik netiek un netiek izdarīts.

kāds jums augusts?
šis būs visjaukākais augusts. bet es to teicu arī par vasaru. un pavasari. un ziemas mēnešiem. un ziniet - tas viss arī tā ir noticis.

jūs esat mīļi.

PēeS. vēl kas - pavasarfīlings ir tik ļoti manī iekšā, ka taureņi un viss pārējais, kas nāk tam līdzi, ir un turpina būt ikdienas sajūtu gammas sastāvdaļa.
priekā.

Nav komentāru: