trešdiena, 2012. gada 18. aprīlis

un kāpēc ne, pie velna?

šis būs ļoti intīms ieraksts. un man vajadzēja daudz drosmes, lai šo te tagad tā plikšķinātu. pēc tam taisīšu vakariņas un mācīšos kaut ko skolai.

Paskat, cik ātri traucas ātrās palīdzības mašīna,
tās mēra pēc ātruma - jo ātrāka, jo labāk.
Bet par ātrāko sirdi pasaulē es nespēju un nespēju būt lepna.
Tā ātri pieķeras, to gūti noplēst, jo pielīp;
tā aizlido tik augstu, ka nevaru aizsniegt.

Šodien pieraksti.
Pieraksti, cik skaisti ir dzīvot
un just
cik pārņemoši ir snigt un plīvot
un dziedāt un smiet!
--

un man gribas visam ticēt
ka gaisa pils mani noturēs
ka no saules var uztaisīt šūpoles
ka taureņi ieķersies matos un es pazudīšu saulrietā
ka mēs visu mūžu redzēsim krāsas
un prieku mācīsimies no sniegputeņa
--

Pa ielu staigā meitenes, kas nemāk svilpot. Mācās sagremot nelaimes, bet tas jau konservētas. Meitenēm mugurā rāvējslēdzējs. Var atvilkt un pasmelt sauju vainas. Meitenēm dažādas kurpes, nobrukušās zeķes visas vienādas.
Dīvainas ielas šodien pilsētā. Tāpat dīvaini aizsalusi upe, cilvēkiem dīvaini cimdi.
Dīvaini apzināties, ka mūsu dienās vien retajam nepiemīt visi septiņi nāves grēki.
Mums nekad nepiederēs viss, tāpēc meitenes uz dīvainajām ielām dīvainas. Skaļi mirkšķina acis un klusiņām lauza rokas aiz prieka.
Taisni vai gribas, lai saule izkausē mūžīgo jādara-vajagizdarīt-nedrīkstdarīt nastu.
--

nu re. tagad eju iečekot Civilprocesa likuma grozījumus. un ne tāpēc, ka man ļoti interesē, bet gan tāpēc, ka vajag. uh.

Š.

3 komentāri:

charrmeleon teica...

:)
"Dīvaini apzināties, ka mūsu dienās vien retajam nepiemīt visi septiņi nāves grēki" - pa smuko.

Man patīk.

charrlotte teica...

paldies.

tas ņemts no plānotāja, kur reizēm pierakstu, kad noķeru iedvesmas kriksīti. tā nopietni diemžēl necik daudz laika ar rakstīšanu nodarboties nesanāk, bēdīgi.

charrmeleon teica...

Nu arī, ja nesanāk nopietni pievērsties, tad šis ir the next best thing. Citreiz pat labāk sanāk tās īstās, nepabeigtās dzirkstis, nevis noapaļoti, izsmalcināti un super polished gatavi garadarbi.