ceturtdiena, 2012. gada 12. aprīlis

ic krokuss!


labvakar.

pirms mirkļa biju estātiska, nu esmu maziņa un trīcoša, tik jocīgi, kā gan pāris sekundēs var mainīties garastāvoklis. nekas traks nav noticis, bet es tomēr jūtos aizdomīga. varbūt pie vainas ir kaut kāds kriminālais gēns, ko mums skolā iemācīja, ejot aukstanīgi cauri visām tām šausmīgajām noziedzīgo nodarījumu lietām? ak.
tātad, kas ir trīcēšanas iemesls. sēžu, gaidu mājās dārgo, kad man zvana nepazīstams numurs. tā un šitā, runā krieviski. es saku, ka nepareizi piezvanījis, šis tik runā un runā. es teicu, ka nesaprotu, ko viņš saka, viņš piedāvāja runāt swahili valodā. (tāda ir, lasītāji? man bail pārbaudīt, jo - ja nu viņš TIEŠĀM runāja tā.) tad viņš nometa klausuli.
pēc mirkļa zvana atkal - tā un tā, rīt jānākot uz žīdu sanākšanu, tā jau vienreiz man bija rakstīts īsziņā no nepazīstama numura. prasa, vai man ir mājdzīvnieks. es saku, ir. nepateicu, kāds (!), un šis saka, ka, ja neatnākšu, nodarīs viņam ko ļaunu.

tas ir smieklīgi?? nekādā gadījumā, jo es tagad sēžu un raizējos, un gribu, lai kāds mani apskauj un nomierina.

tā, ta būs truša pārtraukums.



pēc truša pārtraukuma es astāstīšu kaut ko jaukāku.
šodien tik iedvesmojošs laiks ārā, ka gāju un priecājos par to, ka varu atļauties nopirkt sejas krēmu. kur nu vēl seklāk. bet tas nāk no tā, ka visu dienu sēžu birojā, kas pilnum pilns ar skaistiem, koptiem un ar izcilu apģērba gaumi apveltītiem cilvēkiem. prieks skatīties, ļaudis! vēl man ļoti patīk, ka, piezvanot priekšniekam uz mobilo, jo bija kāds maziņš svarīgs jautājumiņš, viņš pasaka: "ā, nu, tad jau rītdien izdomāsim, ČĀĀĀĀĀU!" es tik ļoti apstulbu, ka vēl tagad prieciņš.

un ziniet - es neļaušu nevienam žīdam nodarīt kādam no maniem mīļajiem kaut ko ļaunu. neesmu antisemīte vai naciste vai vēl kaut kas tik briesmīgs, bet šis vakars mani pavedināja tā izteikties.

lai veicas ar bakalaura darbiem, kam tas ir aktuāli!
miers.
Š.

5 komentāri:

charrmeleon teica...

Tas žīda stāsts ir tik bizarre, ka pilnīgi grūti kaut kam tādam noticēt. Es būtu tik apstulbusi, ka laikam kādas padsmit minūtes blenztu uz sienu. Nu kā, kapēc un WTF? :D Un vēl, ka viņš piedraudēja Tavam mājdzīvniekam? Seriously? Tiešām, tāda izjūta, ka robežojas uz neizdevušās joka. Tajā pašā laikā.. ir tak vājprātīgi cilvēki pasaulē ar.. Ja sāk šajā iedziļināties, tad tiešām paliek bail.

Bet laiciņš šodien jaaaaaaauks ;)

charrlotte teica...

nu re.
citēju "ja tu nenāksi, nogalināšu tavu runci, hahahahaHĀ."
bail nevis tāpēc, ka zvana un aicina, bet tāpēc, ka tā pasaka. pē.

un tavs blogs ir bezgala izdevies!!

charrmeleon teica...

Džīzas - iztēlojos to 'hahahaHĀ' ar tādu stalking-your-mom feel. Baisi.

Oi, paldies, dārgā :). Gribējās kaut ko tādu - tādu, kāds sanāca. Un tad nu ir.

stikla gunita teica...

varbūt viņi tevi grib kādam izprecināt. un zvēriņš būtu variants, kā piespiest.
uzgūglē, kas viņiem tur ir par sanākšanu. un ņem zvēru līdzi.

charrlotte teica...

zvēru līdzi neņemšu, ka tik kas nenotiek.
un rīt piektdiena trīspadsmitais, varbūt kādi pasaules pārņemšanas rituāli. ar dzīvniekiem. phe. nemaz nav forši.

bet iegūglēšu.