trešdiena, 2015. gada 5. augusts

that's the end and that's the start of it

sveicināti, ļaudis.
kas tik nav noticis! un kas vēl plāno notikt! ak. ārkārtīgi daudz izsaukuma zīmju pēkšņi manā vidē parādījušās.
atradu atkal internetos jautājumu čupu, uz kuru vēlos atbildēt un reiz pārlasīt. priecāšos, ja jums arī interesēs. droši vien, ka neinteresēs, bet nu tas nekas - man, par laimi vai par nelaimi, vienmēr ir pieticis pašai ar sevi. bet to jūs zināt.
pašlaik atrodos tādā kā robežšķirtnē, par kuru noteikti uzzinās arī internetieši, bet nu ar to mazliet jāpagaida. līdz tam - pļāpiņas pašai ar sevi.


1. Do you ever doubt the existence of others than you?
jautājums kaut kā kaitinoši noformēts, bet nu - nē, vis pastāv. par pastāvēšanas formu ir cita diskusija, bet nu pastāv.

2. On a scale of 1-5, how afraid of the dark are you?
10+, šī plus vēl viena ir manas lielākās bailes

3. The person you would never want to meet?
Putins

4. What is your favorite word?
hmm, šie mainās. pašlaik man ļoti patīk "čura", bet tas diemžēl par mani kaut ko liecina, tāpēc ar to nelepojos

5. If you were a type of tree, what would you be?
Ceriņš. Tas gan nav koks, bet tas ir ārkārtīgi noīmīgs manā poētiskajā izaugsmē

6. When you looked in the mirror this morning what was the first thing you thought?
jēziņ, cik netīri mati

7. What shirt are you wearing?
vecs, balts un ar milzonīgu krūšu izgriezumu

8. What do you label yourself as?
nemiera gars varbūt? izzklausās pēc kaut kāda dedzinātāja. iespējams, negribu definēt sevi, jo tas nozīmē, ka trūkst telpas iaugsmei

9. Bright room or dark room?
50/50

10. What were you doing at midnight last night?
droši vien skatījos Blacklist

11. Favorite age you’ve been so far?
tieši šis. viss kļūst arvien labāk un labāk

12. Who told you they loved you last?
šis ir absolūti privāts jautājums, bet man ir paveicies ar to, ka ir vairāk par vienu šādu cilvēku

13. Your worst enemy?
akk, kam gan mūsu nekarojošajā pasaulē ir ienaidnieki? droši vien katrs pats sev esam

14. What is your current desktop picture?
mans lieliskais snovborda draudziņš datorā, telefonā rozā FEELIN MYSELF uz melna fona

15. Do you like someone?
sarežģīti atbildams jautājums. man patiešām patīk visi, kuru sabiedrībā es uzturos, un tajā pašā laikā man nepatīk neviens, jo man ir personības dalīšanās, kas arī nav nekāds pārsteigums

16. The last song you listened to?
Jack U - Mind

17. You can press a button that will make any one person explode. Who would you blow up?
neviens taču nav pelnījis usprāgt, pasarg die's!!

18. Who would you really like to just punch in the face?
ou, čupa šādu cilvēku, ko es vēlētos un kas ir pelnījuši

19. If anyone could be your slave for a day, who would it be and what would they have to do?
konkrētas personas nav, bet es vēlētos, lai šī persona būtu manā rīcībā. palīdzēt aiztaisīt kleitas rāvējslēdēju, palīdzēt noparkoties, aizvest mājās, izmaksāt dērienus, būt wingman. tā apmēram

20. What is your best physical attribute? (showing said attribute is optional)
akk, droši vien dibens, par to vismaz nekaunos

21. If you were the opposite sex for one day, what would you look like and what would you do?
garš, ne pārāk muskuļots, bet spēcīgs, tumši mati, brīnišķīgi skaistas rokas, izcila ģērbšanās gaume, humora izjūta, manieres, iejūtīgums. un droši vien kāds, kura pirkstu galos ir liela vara. tikai izmēģināšanai

22. Do you have a secret talent? If yes, what is it?
tie retie talanti, kas uzskatāmi par talantiem, nav nekādi secret, tāpēc atbilde uz šo jautājumu nav relevanta

23. What is one unique thing you’re afraid of?
naids un stulbums. kombinācijā

24. You can only have one kind of sandwich. Every sandwich ingredient known to humankind is at your disposal.
burvīgi. ja man nav jātaisa pašai tās sviestmaizes. bet nu graudu maize, kaut kāda worcester mērcīte, tītars, rukola, olas, cepti sīpoli, linsēklas

25. You just found $100! How are you going to spend it?
droši vien izklaidēs kaut kādās. nav jau nemaz tik daudz

26. You just got a free plane ticket to anywhere in the world, but you have to leave immediately. Where are you going to go?
AUS, bet ar noteikumu, ka man ir kompānija

27. An angel appears out of Heaven and offers you a lifetime supply of the alcoholic beverage of your choice. “Be brand-specific” it says. Man! What are you gonna say about that? Even if you don’t drink booze there’s something you can figure out… so what’s it gonna be?
Rums droši vien. kaut kāds zeltains. Vai arī augstas kvalitātes šņabis, kuru brendus es nezinu

28. You discover a beautiful island upon which you may build your own society. You make the rules. What is the first rule you put into place?
tikai lūdzu neheitojam

29. What is your favorite expletive?
kaut kas īss un krievisks. vai arī "piedrāzt", kas burvīgi apkopo manu pasauli

30. Your house is on fire, holy shit! You have just enough time to run in there and grab ONE inanimate object. Don’t worry, your loved ones and pets have already made it out safely. So what’s the one thing you’re going to save from that blazing inferno?
kaut kāds pašrocīgais rakstu darbu krājums

31. You can erase any horrible experience from your past. What will it be?
uff, domāju, ka kāda no manām miljons izgāšanās epizodēm, par kurām vēl arvien gribas samiegt acis

32. You got kicked out of the country for being a time-traveling heathen who sleeps with celebrities and has super-powers. But check out this cool shit… you can move to anywhere else in the world!
Seišelas, Londona, Parīze, Ņujorka, Budapešta. viena no četrām, nespēju izšķirties

33. The Celestial Gates Of Beyond have opened, much to your surprise because you didn’t think such a thing existed. Death appears. As it turns out, Death is actually a pretty cool entity, and happens to be in a fantastic mood. Death offers to return the friend/family-member/person/etc. of your choice to the living world. Who will you bring back?
tā kā man šajā jautājumā nav personiskas atbildes, tad es droši vien šo iespēju pasniegtu kādam no draugiem un ļautu šim draugam izvēlēties

34. What was your last dream about?
šķiroju sīpolus armijas vasaras nometnē

35. Are you a good….[insert anything you’d like here]?
runātājs? derētu ekstremāli uzlabot šīs prasmes

36. Have you ever been admitted to the hospital?
tikai traumu gadījumā, kad mani savāca un laida mājup

37. Have you ever built a snowman?
kurš tad nav, ko?

38. What is the color of your socks?
plikas kājas šobrīd, bet zeķes man ir visās krāsās

39. What type of music do you like?
ļoti nesakarīgas mūzikas apvienojums, bet nu pēc garastāvokļa

40. Do you prefer sunrises or sunsets?
sunrises. jo to redz mazāk cilvēku, visi guļ taču. un saullēkta skatīšanās ir tik nenormāli šarmanta

41. What is your favorite milkshake flavor?
melleņu. vispār melleņu jebkas man ļoti der

42. What football team do you support? (I will answer in terms of American football as well as soccer)
es vispār īsti neatbalstu futbolu. vienpadsmit miljonāri teš pa laukumu. un?

43. Do you have any scars?
jā, uz pieres, vir labās uzacs. un emocionālās neaptveramā daudzumā

44. What do you want to be when you graduate?
reāli trūkst relevances šādam jautājumam

45. If you could change one thing about yourself, what would it be?
uzņēmība

46. Are you reliable?
tā, es gribētu satikt to cilvēku, kurš paziņo, ka viņš nav

47. If you could ask your future self one question, what would it be?
šarlot, nopietni? (jā, tieši šādā formā)

48. Do you hold grudges?
diemžēl

49. If you could breed two animals together to defy the laws of nature, what new animal would you create?
kaut kāds lidojošs kaķis

50. What is the most unusual conversation you’ve ever had?
man tādas katru dienu, es nespēju izšķirties, kura ir visneparastākā

51. Are you a good liar?
nu šite es vēlos saglabāt intrigu

52. How long could you go without talking?
neilgi. droši vien sāktu pati ar sevi runāt

53. What has been you worst haircut/style?
tāds, kāds man bija līd kādu 12 gadu vecumam

54. Have you ever baked your own cake?
protams! man tā patīk, ka gribētos visu laiku

55. Can you do any accents other than your own?
kaut kādus jā

56. What do you like on your toast?
zemesriekstu sviestiņš, sviests vulgaris, avokado, šķiņķītis (ne jau viss kopā, dieva dēļ)

57. What is the last thing you drew a picture of?
tā kā es vispār (VISPĀR) nezīmēju, tad droši vien temīda

58. What would be you dream car?
kaut kāda amerikāņu muskuļmašīna vai audi r8, vai arī ikoniskais septiņdesmito gadu vw busiņš

59. Do you sing in the shower? Or do anything unusual in the shower? Explain.
reizēm dungoju, bet klusiņām. maruxis iemācīja, ka vislabākā dušas mūzika ir bruno mars. ja nav bruno mars, es klausos kaut kādu ļoti uzpumpējošu mūziku

60. Do you believe in aliens?
jes jes jes

61. Do you often read your horoscope?
biežāk, nekā gribētos to atzīt

62. What is your favorite letter of the alphabet?
š, protams!!

63. Which is cooler: dinosaurs or dragons?
noteikti pūķi. uguns un tā. un prieks, ka tādu nav, jo - vājprāts!!

64. What do you think about babies?

īsti nedomāju. viņi ir mazi cilvēki, un arī lieli cilvēki man nepatīk pilnīgi visi, ar bēbjiem ir gluži tāpat. ļoti priecājos, ka man tuvākie bērni man visi patīk


nu tā, draugi. pačalojos. zinu, ka šis būs superneinteresanti, bet nu šis tiešām ir priekš manis pašas vairāk.
bučas, jūs man patīkat, un es gribētu jums pieskarties.

miers un vienmēr jūsu,

Š.

Nav komentāru: