pirmdiena, 2015. gada 27. jūlijs

some kind of happiness is measured out in you

labvakar!

sēžu mājās pēc pilnas nedēļas nogales kurzemes pusē, pēc silta vakara rojas pludmalē, kur gandrīz noskatījāmies animācijas filmu SEJA (lol par nosaukumu) un kur nakšņoju burvīgā namiņā bez elektrības, kurā apgaismojumu sniedza divi ārkārtīgi romantiska paskata lākturi.
šodien opapam palika 88 gadi, un viņš vēl arvien ir tikpat steidzīgs, humorīgs, šiverīgs un iepriecinošs kā vienmēr. pēc šīs nedēļas, kas arī bija neprātīgi pārpildīta ar piedzīvojumiem, beidzot esmu saņēmusies internetos noglabāt visu to, kas man vērpetēm vien griežas prātā un apziņā.

17.-20.jūlijs. positivus 2015. vārdiem to, protams, izstāstīt nav iespējams, man visus piedzīvojumus līdzpārdzīvoja aizrautīgā festivāla komanda Lienes, Sabīnes un Rolanda sastāvā. protams, pēc visa tā pasākuma esam kļuvuši par reālu ģimeni, jo tādas lietas gluži vienkārši satuvina. es tik nenormāli priecājos, acis spīd, mute liecas smaidā pati no sevis, un gribu pasaulei izbļaustīt visu to, kas notika. tā kā tas nav iespējams bez atrašanās tur dzīvajā, pievēršos saraksta formai. jo tā ir kompakti, smaidīgi, un globāli apburoši

*reāla nesajēgšana, kā aizbraukt pakaļ draugiem - 2
*veiksmīga septiņu litru alkohola iegāde - 1
*sastrēgumi 12km pirms pilsētas robežas - 1
*čuru pauzes ceļā uz festivālu - 4 (vismaz)
*telts sabrukšana - 3
*jauni pasaulē labākie haštagi (#čura #nemīzteltī #prihuel #highfahion) - 4
*triecientempa piedzeršanās, jo tik daudz kas šajā ziņā nokavēts - 1423672
*placebo induced eargasm, ko pagrūti atminēties, skat. iepriekšējo punktu - 1
*iepazīšanās ar ebrejiem - 1
*basa nomešana - 987986
*sadošanās rokās ar mīļotiem un nemīļotiem cilvēkiem - 500+
*rīta gaismas sagaidīšana bez gulētiešanas - 2
*ralfs eilands piedzēries vāļājas zemē pie netīrām tualetēm un ar kādu bučojas - 1
*krāniņi. pliki (lai būtu lielāka intriga, skaitu mūsu ģimenes pieredzi šajā jautājumā kopā) - 4
*oriģināli komplimenti ("dibens tev tāds.. ahujennijs!") - 29
*naktis aizlienētā cāļa kostīmā - 2
*mīlestības apliecinājumi - simtiem
*nelieli incidenti ar dūrēm, kurā neviens necieta - 1
*īsziņas, par kurām milzīgs kauns - 1
*šņarbūzi - 1
*aicinājumi uz vakariņām restorānā (protams, ne restorāns, ne vakariņas nebija ieplānotas, tas bija sevārds paši zināt kam) - 4
*igauņi - 8
*pasaulē skaistākā zoda līnija - 1
*vakariņas, ieturētas no ādas jakas, kas mugurā būtnei, kas noplūdusi no krēsla - 1
*jaunas high fashion kolekcijas - 2 (trešā in the making)
*mūziķi, kuri jau iekarojuši vietu manā "ātri un tā" pleilistā - 2
*iesprūšana dušas telpā - 1
*sačurāti dvieļi, kas turpmāk kalpos par festivāla karogu, ja nebūs izmesti ārā - 1
*jaunākās paaudzes vegāniskas festivāla galvassegas - 1
*selfiji - 46798
*teltī no rīta atrastas pilnas dzēriena glāzes - 1
*.....

draugi, neizmērojami daudz pieķeršanās, pievilcības un mīlestības! tas viss mani absolūti ceļ uz augšu papildus visam tam, kas vēl ieplānots. protams, ir miljons lietu, kas mani arī velk pie zemes, bet šovakar (ceru, šī sajūta uz palikšanu) ir tā, ka grūti aizsniegties līdz zemei. jo pieredze totāli bagātina cilvēku, un pēc pagājušās nedēļas nogales varu apliecināt, ka šāds apgalvojums ir spēkā.

godīgi - es neatradīšu konkrēti vienu lietu, kādēļ šogad tas viss bija tieši tādā līmenī baudāmi. neatradīšu un cauri. taču, ja lomkas pēc notikumiem turpinās vēl nedēļu, nu tad vienkārši IR BIJIS.
ārpus tā, kopš pēdējās čalošanas ar sevi šajā interneta vietnē ir noticis daudz daudz kas - vakars ar Maruxi Kauguros (kauguri part 9, liekas), jāņi, seišelas (skaistākā vieta uz zemeslodes, ko līdz šim esmu redzējusi), mīļas dzimšanas dienas svinības, darba intervijas, jūras dienas, filmas jūras krastā (nu gandrīz) UN NE TIKAI. ārprāts.

aiciniet mani papļāpāt, visu izstāstīšu, apsolu! gandrīz arī gribas apsolīt, ka likšu jums smieties (nevis globāli, bet gan par mani, protams, bet tas taču arī lieliski der), bet neiešu jau riskēt, ja nu nesasmejaties, hihihi.

bučas, jūs man patīkat, un es reāli gribētu jums pieskarties.
lūdzu priecājieties līdz ar mani! arī par sīkumiem!

miers un vienmēr jūsu,

Š.


Nav komentāru: