pirmdiena, 2015. gada 20. aprīlis

ar varavīksni slepeni pilnīgu

ja nu uznāk gribēšana ar mani iepazīties vēl druscītiņ tuvāk.
bučas, jūs man patīkat!!


1. Who was the last person you held hands with? hmhm. kāds draudziņš. iespējams, susurs, hihihi. iespējams, nē. jāsāk būs piefiksēt šādas lietas

2. Are you outgoing or shy? ak. tik ļoti atkarīgs no kompānijas. ar mazvērtības kompleksus uzdzenošām personām nekur mēģinu neiet.

3. Who are you looking forward to seeing? tā kā pašlaik esmu "ļoti gribu pļāpāt un darīt muļķības" fāzē, tad šis saraksts būtu pārāk garš, lai to te liktu.

4. Are you easy to get along with? absolūti. esmu toleranta iespēju robežās. ja tolerance pazūd, pēc tam protu vērst par labu pārpratumus

5. If you were drunk would the person you like take care of you? hobits noteikti. ir lērums draugu, kam es uzticos, bet hobits patiešām viņu vidū ir jāizceļ

6. What kind of people are you attracted to? aizrautīgi. daudzpusīgi. prot uzturēt sarunu. ieinteresēti. kuru klātbūtnē satraucīgums maģiski izzūd.

7. Do you think you’ll be in a relationship two months from now? ja viss ies tā, kā iet pašlaik, tad diez nu vai

8. Who from the opposite gender is on your mind? sarkstu un ķiķinu, tāpēc vienkārši pašlaik nosaukšu kādu, par ko iedomājos ik pa laiciņam. jo foršs un brīnišķīgs! iouri podladtchikov

9. Does talking about sex make you uncomfortable? atkarīgs no apgaismojuma

10. Who was the last person you had a deep conversation with? kāda apbruroša juriste. tā kā man apkārt daudz šādu pasakainu sieviešu, lai veicas uzminēšanā, kura tieši!

11. What does the most recent text that you sent say? "es braucu jau tagad"

12. What are your 5 favourite songs right now? secībā, kas nāk prātā. nav prioritāri
Kanye - Mercy
Ed Sheeran feat. Rudimental - Bloodstream
James Brown - get up offa that thing
Skrillex feat Kai - Mind
Joe Cocker - Come together

13. Do you like it when people play with your hair? totāli! vienmēr gribu, lai tā dara

14. Do you believe in luck and miracles? protams. veiksme ir ļoti svarīga lieta, tāpēc jādarās tā, lai tā gribētu turēties blakus

15. What good thing happened this summer? this summer jau sen vairs nav this summer, bet gan that summer. teiksim tā - jaunu apvāršņu atklāšana miljons dzīves zonās

16. Would you kiss the last person you kissed again? nu ja. nekad neesmu darījusi tā, ka negribētu vēl kaut ko, kas gadījies šādā lūpu saskaršanās jomā

17. Do you think there is life on other planets? planētu ir tik daudz, ka nav iespējams, ka esam vienīgie. tikai citi ir tik ļoti tālu, ka diez vai mēs jebkad satiksimies

18. Do you still talk to your first crush? īsti ne.

19. Do you like bubble baths? kuram gan nepatīk

20. Do you like your neighbours? man patīk suņi, kas kaimiņos dzīvo. cilvēki - ar tiem grūtāk saprasties

21. What are you bad habits? pārliecīga aizraušanās, slinkums, triekšanās kaut kur, kur var arī netriekties

22. Where would you like to travel? visu pasauli redzēt! gaiss katrā vietā taču smaržo citādi

23. Do you have trust issues? par šo varētu līdz bezsamaņai runāt. iespējams, ir. tas viss tāpēc, ka pārlieku dziļas aizas reiz gadījušās

24. Favorite part of your daily routine? vienatnes brīži, kuros prātoju par to, kādu iespaidu es, izskatoties šādi, atstātu uz sevi, ja pirmo reizi redzētu. t.i., sakopšanās pirms iziešanas

25. What part of your body are you most uncomfortable with? kājas

26. What do you do when you wake up? paskatos, cik pulkstenis un sapņoju vaļējām acīm. jo viss ir tik mierīgi

27. Do you wish your skin was lighter or darker? nē, jūtos ērti šādi.

28. Who are you most comfortable around? ar sevi. un draudziņiem

29. Have any of your ex’s told you they regret breaking up? 

30. Do you ever want to get married? atbilde uz šo atkarīga no situācijas, kādā es konkrētā brīdī atrodos. tā kā es neatrodos, hmm, tad man nav nekādu iespēju atbildēt

31. If your hair long enough for a pony tail? ou, absolūti. trīs zirgastēs!

32. Which celebrities would you have a threesome with? iouri podladtchikov un ryan gosling. jā, kāpēc ne.

33. Spell your name with your chin. c hbnzfr,klgftgfde. hihihi

34. Do you play sports? What sports? neko nespēlēju. reizēm pagoros mūzikas ritmā

35. Would you rather live without TV or music? bez tv. mūzika ir desmitkārt brīnišķīgāka

36. Have you ever liked someone and never told them? ir vesels lērums cilvēku, kuriem es to labprāt pateiktu, protams.

37. What do you say during awkward silences? "nu jā.."

38. Describe your dream girl/guy? piedzīvojumu/dēku kārs, aizrautīgs, ar humora izjūtu. ja viņam kaut kas liekas jancīgi attiecībā uz mani, viņš justu, kurā brīdī to neteikt. zina, kad vajag turēt muti. pieklājīgs. un kaudze īpašību, kuras es katru dienu redzu cilvēkos un pievienoju savu patīkamo īpašību katalogam

39. What are your favorite stores to shop in? other stories, cos. un droši vien zara, jo tur ir smukiņi

40. What do you want to do after high school? jautājums reāli nav relevants

41. Do you believe everyone deserves a second chance? atkarīgs no nodarījuma

42. If your being extremely quiet what does it mean? neko īpašu. ka nevēlos runāties

43. Do you smile at strangers? ļoti atkarīgs no dienas, kāda man ir līdz tam bijusi

44. Trip to outer space or bottom of the ocean? domāju, ka uz okeānu. tuvāk zemei, bet tik tālu tomēr

45. What makes you get out of bed in the morning? visas miljons iespējas, ko varētu šodien izdarīt

46. What are you paranoid about? no aiziešanas un negodīguma. jebkādā formātā

47. Have you ever been high? oh

48. Have you ever been drunk? ah

49. Have you done anything recently that you hope nobody finds out about? pēdējā laikā ne. vienmēr ir kāds, kuram kaut ko var pastāstīt un uzticēties

50. What was the colour of the last hoodie you wore? zils

51. Ever wished you were someone else? īsti ne. tikai kaut kādā šaurā jomā varbūt

52. One thing you wish you could change about yourself? nedrošība/nepārliecinātība

53. Favourite makeup brand? rimmel

54. Favourite store? other stories

55. Favourite blog? manējais, bez šaubām, hahaha

56. Favourite colour? globāli zaļš laikam

57. Favourite food? garneles. tikai man no tām ir alerģija. cik sāpīgi!!

58. Last thing you ate? dārzeņu zupīte

59. First thing you ate this morning? gurķa šķēlīte

60. Ever won a competition? For what? peldēšana un airēšana. un valodas/dzejdaru lietas

61. Been suspended/expelled? For what? no skolas? dies'pasarg!

62. Been arrested? For what? nu ne

63. Ever been in love? esmu gan. diemžēl vai par laimi. tagad ļoti sargājos

64. Tell us the story of your first kiss? bija tumšs, vēss, patīkama divvientulība kādā sen senā rudenī. un tad tāds salūts sirdī, ka vai nu!

65. Are you hungry right now? es vispār pārāk bieži esmu hungry

66. Do you like your online friends more than your real friends? nē, nekādā gadījumā. esmu tikusies ar visiem online draugiem

67. Facebook or Twitter? facebook

68. Twitter or Tumblr? tumblr

69. Are you watching tv right now? pašlaik ne

70. Names of your bestfriends? iniciāļi? A.,Š.,K., L., Z

71. Craving something? What? pieskārieni, tādi smuki. vienmēr

72. What colour are your towels? daudzkrāsaini, pašlaik lietošanā ir zils un oranžs

72. How many pillows do you sleep with? četri. daudz, jā, bet nu esmu izlutināta šajā jomā

73. Do you sleep with stuffed animals? neapskauju viņus, bet viņi ir kaut kur netālu manā četru kvadrātmetru gultā, jā

74. How many stuffed animals do you think you have? phe. nu trīs varbūt, bet nu par kaut kādiem es droši vien esmu aizmirsusi

75. Favourite animal? kaķēni

76. What colour is your underwear? melns un gaiši pelēks ar baltām mežģīnēm

77. Chocolate or Vanilla? šokolāde

78. Favourite ice cream flavour? straciattella

79. What colour shirt are you wearing? zaļš

80. What colour pants? melnas ar rozā pušķīšiem

81. Favourite tv show? daudz daudz daudz. jo skatos tādus, no kuriem nevaru atteikties. no pašlaik aktuālajiem - game of thrones un how to get away with murder

82. Favourite movie? pašlaik ļoti nāk prātā My blueberry nights un Theory of everything. skaisti

83. Mean Girls or Mean Girls 2? ir arī otrā vai tad? tas laikam sniedz atbildi uz jautājumu, hihi

84. Mean Girls or 21 Jump Street? mean girls

85. Favourite character from Mean Girls? čalis rozā krekliņā.

86. Favourite character from Finding Nemo? neesmu redzējusi

87. First person you talked to today? susurs

88. Last person you talked to today? hobits

89. Name a person you hate? neteikšu, ka heitoju. bet ir kaitinoši. vārdus nesaukšu, bet pāris kolēģi

90. Name a person you love? sirdij tuvākie, protams! tie, kam es bieži atzīstos mīlestībā

91. Is there anyone you want to punch in the face right now? šodien pa dienu bija

92. In a fight with someone? pašlaik? nu ne! tas tā ļoti iztukšojoši ir - dusmoties

93. How many sweatpants do you have? divi pāri laikam

94. How many sweaters/hoodies do you have? četri

95. Last movie you watched? hmhm, esmu uzsēdusies uz seriāliem

96. Favourite actress? keira knightley

97. Favourite actor? johnny depp. nav divu domu

98. Do you tan a lot? ou, atkarīgs no saules

99. Have any pets? vairs nav

100. How are you feeling?
tīri labi, liekas

101. Do you type fast?
jā, par šo man ir aizrādīts jau, hihihi

102. Do you regret anything from your past?
pāris lietas ir gan. diemžēl

103. Can you spell well?
jā, absolūti

104. Do you miss anyone from your past?
iespējams. bet, ja pietrūkst, tad tāpēc, ka pārāk lielu apstākļu sakritības rezultātā esam nonākuši pie pietrūkšanas

105. Ever been to a bonfire party?
jā, protams. vasarā tādas vien ir

106. Ever broken someone’s heart?

107. Have you ever been on a horse?
protams

108. What should you be doing?
jārediģē mans dzīves apraksts, hihihi

109. Is something irritating you right now?
nu ja

110. Have you ever liked someone so much it hurt?
arī ir gadījies, vēl joprojām mēģinu no tā sargāties

111. Do you have trust issues?
tāpat - dažādu lielu apstākļu sakritības rezultātā šādas pastāv

112. Who was the last person you cried in front of?
es pati un spogulis.

113. What was your childhood nickname?
nudien neatceros. principā mani vienmēr kāds ir saucis vārda pirmajā burtā. tātad - Š.

114. Have you ever been out of your province/state?
nu labrīt

115. Do you play the Wii?
nekad neesmu mēģinājusi

116. Are you listening to music right now?

117. Do you like chicken noodle soup?
mja

118. Do you like Chinese food?
ak, ļoti!

119. Favourite book?
arī varētu līdz bezsamaņai runāt

120. Are you afraid of the dark?
diemžēl

121. Are you mean? gadījumos, kad esmu aizkaitināta

122. Is cheating ever okay? atkarīgs no zonas, kurā tā krāpšanās notiek. ja runa ir par attiecībām un, ja tās saistītas ar mani - nekādā gadījumā

123. Can you keep white shoes clean? nē. tā taču esmu es. jocīgi būtu, ja es varētu saglabāt viņas tīras

124. Do you believe in love at first sight? īsti ne. tikai tādā "o, šito varētu uzaicināt uz guļamistabu", nevis "o, lūk arī mans vīrs" līmenī

125. Do you believe in true love? nu ticu. jautājums, vai katram tāda ir paredzēta - par to jau var diskutēt

126. Are you currently bored? neesmu

127. What makes you happy? smiešanās un vieglums sabiedrībā. iedvesma un gandarījums vienatnē

128. Would you change your name? varbūt uzvārdu. vārds man pārāk labi piestāv

129. What your zodiac sign? dvīņi. personības dalīšanās at its finest

130. Do you like subway? sviestmaizes vai metro

131. Your best friend of the opposite sex likes you, what do you do? principā saņemu galvu rokās un domāju - nu kāpēc, bet, ja ir abpusēja patikšana, ar to jau var strādāt

132. Who’s the last person you had a deep conversation with? hobitiņš. un es pati

133. Favourite lyrics right now? tas, kas šīs lapas labajā augšējā stūrī redzams

134. Can you count to one million? protams, bet vai tas vispār jādara? droši vien ne

135. Dumbest lie you ever told? ja nu ir pie tā jāķeras, es garantēju, ka tas nebūs muļķīgi

136. Do you sleep with your doors open or closed? biežāk ciet

137. How tall are you? 1.8

138. Curly or Straight hair? kādi ir man? vistaisnākie pasaulē

139. Brunette or Blonde? un blondi

140. Summer or Winter? vasara, protams

141. Night or Day? novakares vai dūmakaini rīti

142. Favourite month? maijs/jūnijs

143. Are you a vegetarian? ne

144. Dark, milk or white chocolate? piena vai baltā

145. Tea or Coffee? depends on the time of the day

146. Was today a good day? jā, nesūdzos

147. Mars or Snickers? pēc noskaņojuma

148. What’s your favourite quote? Winning isn't everything. wanting to is.

149. Do you believe in ghosts? jā, un man no viņiem bail

150. Get the closet book next to you, open it to page 42, what’s the first line on that page? šokolādes kēksi ar zemesriekstu sviestu

Nav komentāru: