svētdiena, 2012. gada 9. decembris

stick to your guns

labvakar!!

šīs te pāris dienas ir bijušas tik ļoti.. virpulis. jā, virpuļviesulis! ar fantastiskajiem kolēģiem balle bijusi, prieks un tosti par to, ka E.Kalniņa kungs uzvarēts, tad nelādzīgums par garastāvokli un visādiem pē iznākumiem, tad atkal lielumliela sajūsma, skaists sniedziņš ārā un gulšņāšana. jā, tās bija manas brīvdienas.

šodien bijām mežā. patiesībā ciemos, bet pēc ciemošanās tika izlemts, ka jāiet pabradāties. un bija jāiet. es jums miljono reizi nestāstīšu, cik skaisti ir sārtie vaigi pret spožo sniega baltumu, kā sāp nosalušie kāju pirkstiņi, kādi smiekli ir par visādām noķēpāšanām, kāda ir sajūta, ka, iespējams, mašīna iesēdusies sniedziņā meža vidū.. mjā. jūs noteikti zināt, jo jūs visi, kas šo lasa, man patīkat, un man patīk cilvēki, ar kuriem var pačalot par visiem zināmām un darītām, un pieredzētām lietām.

principā viss mierīgi, ir ļoti klusā gada laika sajūta (lasīt - ziemassvētki, kas NAV jāsauc par ziemīšiem. fuuuu), ir priekpilnas darbavietas balles gaidas, ir liela gribēšana visu visu paspēt.. bet, protams, visa paspēšana ir skaista un noderīga lieta, taču manā gadījumā būšu pateicīga debesīm, ja izdosies pabeigt vismaz skolas un darba lietas.. nu cerēsim. un ceriet jūs ar mani!

maģistra darba tēma ir nodota apspriešanā, spriežu gan es, gan mani divi potenciālie zinātniskie konsultanti, un man iekšā satraukums, jo par ko tādu, domājams, uzrakstīt ir neprātā grūti. bet man ļoti patīk mainīt pasauli. vai vismaz Latvijas Republikas likumdošanas sistēmu, smiekliņi smiekliņi.

vēl kas? ed sheeran. dziļi un patiesi esmu iemīlējusies šī puiša mūzikā. tā, ka maz neliekas, un esmu kā visas citas meitenes, kas jebkad šo cilvēku klausījušās.
vēl? LED ZEPP. the most jēēēēē band ever. squeeze my lemon, babies,



miers un vienmēr jūsu,

Š.

Nav komentāru: