ceturtdiena, 2012. gada 5. jūlijs

rīgā divreiz gadā ienāk lauku smarža

sveiki, draugi. šeit jūs uzrunā sociālo zinātņu bakalaurs tiesību zinātnē.

jā, tā ir taisnība, ka es esmu ieguvusi savu pirmo grādu. tad redzēs, kur dzīve mani tālāk aiznesīs, bet posmu sākumā nospraustie mērķi gluži vienkārši mainās un nav tādi kā nospriests. esmu dzīvs pierādījums šai teorijai, jo, sākot mācīties džuristos, es vēlējos pēc bakalaura turpināt maģistrus komunikācijas zinātnē. to es, protams, nedarīšu. kaut vai tā nelielā iemesla dēļ, ka esmu praktizējoša juriste, pašlaik strādāju pie sava pirmā nopietnā klienta, kurš palīdzību meklēja tieši pie manis, prasības pieteikuma. viss jau liekas ļoti skaisti, BET citi nav juristi, tāpēc dažos papīros trūkst dažas sīkas nianses, kuras ne-džurists tur neiekļauj. un lūk. mans tiesiskais gēns šobrīd niknojas, bet mans saprāta gēns priecājas - jo ir interesantāk piņķerēt vaļā visādas lietas. ah.

kas vēl? dzīve patiešām sastāv no posmiem - teica Š., kad tikko bija pabeigusi Talantu akadēmiju un kad viņai vēderā griezās tikko atdzīvināta aizraušanās. toreiz viņa pavicināja cepuri, pabeidza vidusskolu, nedaudz nofeiloja ar eksāmeniem, bet šobrīd sēž un raksta savus prātojumus tajā pašā blogā, kur toreiz. ziniet, lasītāji, šai rakstu krātuvei ir aptuveni četri gadi. un tas ienkārši elpu rauj ciet, jo pa šo ne tik ilgo laika posmu bloga īpašniece (nezin gan, vai tā var teikt, iespējams, tas nav īpašums, bet gan tikai valdījumā esoša interneta dienasgrāmata, bet neieslīgsim sīkumos, hā) ir mainījusies un augusi, liekas miljons dažādos virzienos. tikai nepārprotiet, lūdzu, jo ne jau platumā. es domāju emocionāli, garīgi, intelektuāli utt. saprotiet.

un nu. mazliet prasās pēc apkopojuma, kas iegūts šo studiju gadu laikā. diez vai tas izdosies žilbinošs un bezgala interesants, bet nu, ir pāris visai svarīgas lietas.

1. draudziņi, ar kuriem pirms LU nebiju pazīstama
2. iemīlēšanās tādā dziļumā un apmērā, ka nezināju par tāda eksistenci vispār
3. bakalaura grāds.

un vēl neskaitāmas lietas. iemācījos gan par sevi šo to, gan profesionālajai izaugsmei nepieciešamo (ou. jo esmu BAKALAURS. liekas, jābeidz to atkārtot). un daudz smējos, šoreiz par citādākām lietām nekā pirms tam. ā, un vēl šo trīs gadu laikā nomainīju trīs darba vietas, pašreiz strādāju vislieliskajā, jums tagad par mani jāpriecājas. sveiciens maniem spožajiem kolēģiem.

tā, pacienāšu jūs visus ar bildi, kas tieši simbolizē pirmo kursu. šarlote stokholmā. abās fotoaparāta pusēs šarlote, viena smēķē kadrā, otra ķiķina aiz kadra. man ir tumši un visai īsi mati, esmu totāls placebo, jo vēl neesmu tikusi ārā no sava smago un nospiedoši sērīgo, bet tajā pašā laikā neaptverami skaisto domu mākuļa. un man ir auskari, kurus man dāvināja Aija, mana ļoti dārgā un burvīgā draudzene, kas - surprise, surprise -  arī iepazīta studiju laikā. eh.


nu tā. rīt uz kāzām. cerams, nesagribēsies precēties pašai. jo tas noteikti izraisīs skandālu. ihihihi.

daudz buču, ļaudis!
jūs man vienmēr patiksiet un es vienmēr gribēšu jums pieskarties.

Š.

2 komentāri:

charrmeleon teica...

Buč.

Giancarlo teica...

Felice fine settimana a te...ciao