ceturtdiena, 2012. gada 12. jūlijs

par visādiem pūdeļiem

labsvakars

sēžu viena pati. protams, tieši šādā brīdī prātā ievirmo dažāda satura domas, pašeiz manā galvā skan smiekli par pīlēniem un nesaprašana par to, kāpēc gotye ar savu somebody that I used to knooooooooooooooooooooow ir tik ļoti visiem apnicis. pie manis dodas viņa 2011. gada albums, un es tagad izmēģināšu. jo ir sajūta, ka tas varētu man ļoti patikt.

īsumā - šī pagaidām bija kolorīta nedēļa. patiešām! pirmdien satiku Elīnu, un ir tik patīkami, ka kāds no vecajiem un joprojām siltajiem draugiem ir vēl arvien te. Elīna pa vasaru strādā Melngalvju namā, un tas ir superfancīgi, tik ļoti, ka man gribas garus svērkus un platmali.
otrdien satiku šarloti, un mums bija episks skapja vakars.
vakar.. vakar satiku maruxi un NORU. spējat iedomāties? bet kaut kā pietrūka. esot atšķirtībā, mēs esam galīgi citādākas, un tas vairs nav tas. bet tik un tā, par vecajām un ļoti fizioloģiskajām lietām runāt mēs arvien vēl esam spējīgas! un viņa pārcelsies uz jaunzēlandi. tas nozīmē, ka nākamreiz, kad viņu satikšu, man droši vien būs sirmi mati. uf.

un kas vēl tāds? es esmu ļoti paštaisna palikusi. nē, es meloju. jūs droši vien iedomājāies, ka paštaisnums nozīmē kaut kādu pamatīgu dzīves jēgas izvērtēšanu un apzinīgumu, kas mijas ar cēlu mērķu nospraušanu un visu darīšanu tā labā. tā ir? nekādā gadījumā!
es nezinu, kāpēc pieminēju paštaisnumu vispār, jo es nemaz nezinu, ko tas nozīmē, hā. es gribēju teikt, ka man ir ļoti daudz darba, un tas kaut kā liek mirdzēt acīm. vai nav lieliski? es esmu kaut kādā mistiskā kārtā atklājusi to, par ko es kādreiz tik ļoti sapņoju, necerot to iegūt, jo visi atceramies, kā es vispār šādā profesijā nonācu.
kopumā - es sev patīku. un es nezinu, kāpēc gan tā notiek, vienkārši esmu nonākusi tādā dzīves posmā, kad viss gluži vienkārši liekas labi. ak, es taču kādreiz tik ļoti gribēju, lai tā ar mani ir! tagad var droši vicināt dūres gaisā, samiegt acis un spiegt.

tā, beigšu krist jums uz nerviem ar savu gavilējošo noskaņojumu. paziņoju, ka ēdu sakusušas ledenes, nevaru apstāties. vēlos uz cirku.

un te - jums neliels prieciņš. kā nora filipu (viņas jauko draudziņu) iepazīstināja ar mums
- this one works for an event planning agency.
- this is a professional nothingdoer.
- this one writes poetry.
- and this is.. maruta.

miers, ļaudis!
Š.


P.S.starp citu, gotye ir radīts man. es zināju. paldies!!

3 komentāri:

charrmeleon teica...

Būs man arī tas albūms jānoklausās. Plus - iesaku Tev nomēģināt The Civil Wars - Barton Hollow (domāju, ka Tev varētu patikt arī tas).

Un es arī gribu uz cirku.

charrmeleon teica...

Un esmu atklājusi spritzer burrvību. Iesaku pamēģināt.

charrlotte teica...

Spritzer,tas ir kaut kãds friču dzëriens? Un paldies par the civil wars. Nomëğinãšu.