pirmdiena, 2012. gada 18. jūnijs

rokijs

nu ko, draugi.
ir pienākusi un pagājusi mana dzimumdiena, un šogad tā izraisīja miljons reižu vairāk smaidus nekā pagājšgad. kaut vai tāpēc, ka bija vairāk lietu, par ko smaidīt. pie manis bija draudziņi, kam viss iet lieliski, ir tāds kā pseido brīvlaiks, kad nav jāiet uz skolu, bet tūlīt jau jāstājas iekšā maģistros.. un ir gandrīz tā pati brīvības sajūta, kāda bija pēc vidusskolas.

kas izdarīts? BAKALAURS. tas patiešām ir nodarīts, un es esmu lepna, ka man nevienu reizi nav bijis jāmaksā tie sasodītie piecpadsmit lati, lai pārkārtotu eksāmenu. ne reizes! un par to varu sevi paglaudīt. vēl glaudu sevi par to, ka mēģinu nelaist uz āru tās lietas, ka uzkrājas pēc kaut kāda dzīves posma pabeigšanas. tās, saprotams, ir žēlošanās poar visādiem niekiem, kas, muļļādamies man pa galvu, bez šaubām vairs neliekas nieki,bet gan globālas problēmas. bet, ar ko šobrīd sevi nomierinu - domāt varēšu visu mūžu, un ar lielo vecumu, kādu nu esmu sasniegusi, es mēģinu augt un kļūt par tādu būtni, kādu vēlējos sevi tolaik, kad man bija astoņpadsmit. jo nekas nekremt vairāk kā apziņa, ka neesi tas, kāds gribētu būt.

kuš ar čīkstoņu. esmu eksaited. patiesībā nav nekāda iemesla būt eksaited, jo nekas milzīgs priekšā nestāv, vismaz tuvākajā laikā, bet eksaitments ir. pietiekami liels, lai pavērtos debesīs, visiem pamirdzinātu acis un patīkami nopūstos. tūliņ jau jāņi, turu desmit īkšķus, ka tie izdosies skaisti, pēc tam - vājprāts - izlaidums, pēc tam - vasara ar visām no tās izrietošajām sekām. būs maruxis, būs nora, būs sukris un mateuss, būs ceļojumiņi, būs lielie un mazie prieki! un rudenī es būšu lepns maģistratūras students. varat iedomāties?

man ļoti patīk pasniedzējs, kurš man palīdzēja rakstīt bakalaura darbu. ļoti. es arī reiz gribētu būt tik harismātiska un tā iepatikties cilvēkiem kā viņš.

ceturtdien ballīte. "jūs pasūtiet dzērienus, bet skatieties, ka nav par maz, ja?"


2 komentāri:

charrmeleon teica...

Smaidīgs ieraksts. I approve. Nekādu sliktu domu, lūdzu :). You're awesome :*

charrlotte teica...

Buch! Gribu siltus pilsetas vakarus kafejnicaas tava kompanijaa.