ceturtdiena, 2012. gada 15. marts

visēdājkaķis


klau, mēs taču esam pieauguši. mēs pelnām paši savas naudas un, ja vēl nedzīvojam atsevišķi no vecākiem un kopā ar jauno ģimeni, tad pavisam noteikti plānojam to darīt. mēs domājam, ko darīt pēc bakalaura pabeigšanas (ļoti gribas pinkšķēt par to, cik ātri pagāja visskaistākie studiju gadi pasaulē, jo tāda emociju gamma man bija pirmoreiz. un es vēl domāju, ka tīneidžeriem ir viskarstākās jūtas), un kur mēs turpināsim attīstīt savu karjeru.
kur mēs sāksim, cik ilgi mēs strādāsim, kādas kompetences mēs izvērtīsim plašumā, kādas atstāsim uz vēlāku - nu, vājprāts, nu!! reizēm sasodīti stipri gribas, lai varētu pastiept uz augšu rociņas un tad kāds mūs paņem uz rokām un saka "paskat, mazulīt, re, taurenis!" (es gan deru, ka jūs neviens mazuļu vecumā par mazulīšiem nesauca, bet nu".

nesen aptvēru, ka par mani jaunākie cilvēki, uz kuriem es, kauns atzīties, skatījos kā vecākā ne nu gluži māsa, bet radiniece noteikti, ir pavisam lieli. ne nu LIELI, bet pieauguši, ar savām normāla cilvēka interesēm, kas neaptver tikai jaunu kedu iegādi, kā uztaisīt slepus no vecākiem tetovējumu un tādas lietas.
šis nav tāds ieraksts, kur es beigās pasakos savai ģimenei par to, kādu viņi mani izveidojuši, jo es ticu, ka cilvēks ļoti ātri pats sāk domāt un kaut kas no tā saglabājas visu mūžu. es, piemēram, no sirds ienīdu savu bērnu dārza audzinātāju, kad viņa ar mani runāja tādā ķiķi valodā. nu tādā bēbīšu. es uz viņu skatījos ar ienaidu, apmēram tādu pašu, ar kādu skatos uz konkrētiem kursabiedriem. un vēl tagad es girbu uzspridzināt personu brīdī, kad šī persona kādu iemeslu dēļ sadomā lietot ķiķi valodu. ū, briesmas!!

m, man žēl. ļoti žēl, ka bērnībaa ir garām, ļoti žēl, ka tagad lielie satraukumi ir par to, kā atļauties īri, kā saremontēt veļasmašīnu. gandrīz vai gribas likt derības, kuram no druadziņiem pirmajam būs bēbis. (tie no paziņām, kam jau ir bēbis, neskaitās, jo tie ir paziņas, bet es runāju par draudziņiem).

vēl kas?
jaunie "Trīnes grēki" ir pagalam lieliski. tā līdz kaulam lieliski, tikai es zinu, ka daudzi man šajā sakarā nepiekritīs.

un, gandrīz aizmirsu - vat iz dis - IC KROKUSS!!!


1 komentārs:

Anonīms teica...

Jauki uzrakstiits - pietam kkas par ko es jau kaadu laiku domaaju diezgan daudz vienatnee ar sevi.

Ch