piektdiena, 2011. gada 28. oktobris

gultiņ

tā, draudziņi. oktobris iet uz beigām, un šis bija ļoti burvīgs oktobris. esmu daudz laimīgi smējusies un tikpat daudz ņurdējusi, ka ir slikti kaut kas tur.
esmu ballējusies, bučojusies, klejojusi un pukstējusi. bet ir skaisti, un es turpinu baudīt, kaut kā beidzot beidzot raizēšanās ir pazudusi. es deru, ka tā būs atpakaļ, bet.. nu, negaidīsim, ja nu tiešām atnāk! hihi.

šobrīd gaidu mājās, visu dienu ēdu un skatījos filmas, kopumā šīs dienas sasniegums ir Harija Potera pēdējā filma, un es, to skatīdamās, kodīju lūpas un priecājos, ka piederu pie Harija Potera paaudzes, ka man tas nozīmē to pašu ko vēl miljoniem citu diehard fans, priecājos, ka filmā tik jauki viss parādīts un vēl nošausminājos, ka tas viss ir cauri.
nu lūk, tad harijs poters, IT crowd sērijas, UgunsGrēka sērijas, Jersey Shore sērijas (briesmas, kauns, ka es skatos).

bet iedomājieties, kā būtu, j kara diena, kad tai pienāk gals, sarullētos tādā kā mučkulītī, paceltos debesīs un aizpeldētu uz jūru, kur tā izšķīstu sīkās druskās un iebirtu jūrā. un tad no jūras varētu pasmelt "atmiņu putas".
jēzus, es laikam vienkārši pārāk maz enerģijas esmu iztērējusi šodien. ha!

nu neko. turpināšu neko nedarīt. bet no jums gaidu piedāvājumu kādai pastaigai kādreiz un es tad jautātu, vai jums nebūtu nekas pretī, ja es paņemu fotoaparātu. un bildētu uz velna paraušanu.





Nav komentāru: