trešdiena, 2011. gada 16. marts

uzvelciet baltu kreklu un rakstiet no rītiem

halō, mincīši mīļie.

ir marts. jūs dzirdat? vājprāts, man iekšā atkal ir tāds pats virpulis kā pagājšgad, kad es lidinājos sajūsmā un ne pa kam nebiju dabūjama lejā. pārsmieklīgi, ja tā tagad padomā. cik lieliski bija! un cik lieliski ir tagad!
nezinu, varbūt ir tā, ka tas dzirkstošums un prieciņš no pagājušā marta vienkārši pārceļas uz šo martu, varbūt pie vainas ir tas, ka ar katru dienu mēs pietuvojamies kam smukākam laikapstākļu ziņā. vaidieniņ, man taisni gribas celties kājās un dancot. nevis dejot vai gorīties, vai kā tur vēl ne, bet dancot. un dungot pie sevis, tajā pašā laikā izskatoties mazliet garīgi nelīdzsvarotai.

kas tāds jauns noticies pa šo laiku? patiesībā īsti jauna nekā nav. emocijas man iekšā plūst, skalojas un pārskalojas, es nebūt neesmu laimīga 24/7, bet laimītei ir tendence piezagties un uzmest mani uz mākoņa maliņas. sajūta tiešām līdzīga kā tad, kad pagājšgad taisījām manu otro esīša apmeklējumu. haha, atceraties?
es deru, ka es biju neciešama, kad esmu tādā pārlaimīgumā iesēdusies.

kas man nesen ienāca prātā.. hm. iedomājos, ka būtu modīgi saukt lekcijas par mēģinājumiem, jo tad tas izklausītoes vienkārši foršāk. piemēram:
-man jādodas uz mēģinājumu šodien.
-ū, ja? kas par mēģinājumu?
-bankrota tiesību mēģinājums, šodien obligāti jāiet.

smieklīgi.
ā, pavisam aizmirsu. nezinkuro reizi tas notiek šogad, bet pavisam nopietni - VAT IZ DIS, IC KROKUSS!!
[un tas te būs, kamēr pati savām acīm ieraudzīšu pirmo puķi, kas aug zemē. ai, kā gaidu!]

ū, un vēl kas - pēc nedēļas zūdam mini ceļojumā uz stokholmu. nespēju sagaidīt! šogad mēģināšu neapkaunot sevi karaokē tik ļoti kā pagājšgad. hihihi.

--

šarlot - te būs. atkal latviski, protams. jo man patīk mana valoda.

1. What..:
..near you is red? gultas veļa. pārvalks, ja precīzāk.

..near you is orange?
rokassprādzes posmi

..near you is yellow? vāciņš. no kurienes tas nāk - nezinu, bet dzeltens tas ir.

..near you is green? mana paškrāsotā konfekšu kastīte, kur glabāju dārgumus. ar uzrakstu "the Stars"

..near you is blue? mazais saulessardziņš, ko Marutinja reiz iedāvināja.

..near you is indigo? patiešām nekas. ā, nē, tas zilais brīnums, kuram ir acis un kurš ir ļoti lokans. kā nosaukt - nav ne jausmas.

..near you is violet? kontaktlēcu konteinera vāciņa augšdaļa.

2. Where do you live?
Rīdziņa

3. Where were you born? (city, state)
rīga, latvija.

4. What are the first three bands/singers on your Mp3/Ipod?

the Beatles, laura marling, instrumenti

5. If you were a song, what would it be?

New Romantic no Laura Marling

6. What is your favorite movie?
Across the Universe. un My Blueberry Nights. bet vēl ir tik daudz, ka kauns patiesībā teikt.

7a. Name four of your favorite Actors:
Džonijs Deps, Džeiks Džilenhāls, Džeks Bleks, Gaspārs Ulliēls

7b. Name four of your favorite Actresses:
Keira Naitlija, Nikola Kidmena, Sintija Niksone, Helēna Bonema Kārtere

8. What True Blood Good Character are you?
ekskjūsmī, man nepatīk ne vampīru filmas, ne vampīru seriāli.

9. What True Blood Bad Character are you?
nē nu tiešām.

10. What color is your hair?
gaiši smilšu blondi ar nelielu rūsas piekrāsiņu.

11. What color are your eyes?
zaļas. lai būtu stilīgi, es teiktu - olīvu zaļas, bet tas atkarīgs no gaismas.

12. Do you have any body piercing or tattoos?
ausu ļipiņas, bet tas laikam neskaitās.

13. What was your favorite class in High school?

Literatūra. un varbūt Francais general arī drusku.

14. If you were to give money to charity which one would it be?
noteikti ir kāds fonds, kas nsiedz palīdzību dabas katastrofās cietušajiem. tam.

15. Are you philosophical?
varbūt. reizēm domas veļas izteikti stipri pāri malām, tad es arī tās mēģinu savīt kopā. un sanāk tāds filozofijas/komikas mučkulis.

16. Are you a daydreamer?
galīgi!

17. Do you own a car?
nē, bet kādreiz man noteikti būs. Ginters.

18. Do you have a cell phone?
aha. el džī numur velns-viņu-zina, bet jaukumiņš tāds.

19. Have you ever made a wish on a falling star?

mjā, es arī īsti neesmu redzējusi zvaigzni krītam. un, kad redzēšu, es deru, ka būšu tik aizrāvusies, ka aizmirsīšu iedomāties vēlēšanos.

20. Do you collect anything?
ne gluži. man tās lietas kaut kā nepadodas. varbūt plānotājus? ā, un vietas, kur mests kūlenis.

21. What is your favorite book?
Trīs vīri laivā. Morfijs. Meistars un Margarita. Lolita. Noziegums un Sods. Gluži Aukstasinīgi.

22. What is your favorite LJ story?
nu ne.

23. Who are your favorite LJ authors? (name at least two)
nu galīgi ne!.

24. Who is/are your favorite published author(s)?

Džeroms K. Džeroms, Mihails Bulgakovs, Rūdolfs Blaumanis, Austra Skujiņa, Fjodors Dostojevskis, Trūmens Kapote. un lērums dzejnieku.

25. If you could re-name yourself what would it be?
šeit Š. pateica pavisam pareizi. es domāju precīzi tāpat: "I would never do that. My name is too fabulous :)"

26. Have you ever been told that you look like someone famous? If yes, who?
aha. Džesika Bīla. un to teikuši trīs cilvēki, un es pavisam nesaprotu, no kurienes tas vispār nāk. kā tā var? nevienā galā es sevī neatrodu ko līdzīgu tādai glītai sievietei kā viņa. tā.

2 komentāri:

charrmeleon teica...

Mm, es redzu Tevī mazliet Džesikas Bīlas, tagad, kad Tu tā saki, ka cilvēki domā, ka esi viņai līdzīga.

charrlotte teica...

bet KUR? viņa ir glīta, bet seja sastāv vien no lūpām, un man tā nemaz nav.